Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@02:36:22 GMT

آتش‌سوزی در خروجی دهانه پل تیر در محور جبالبارز

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۶۵۴

آتش‌سوزی در خروجی دهانه پل تیر در محور جبالبارز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جیرفت گفت: ساعاتی پیش یک دستگاه تریلر در محور جبالبارز جیرفت به سمت کرمان در محل تونل تیر دچار آتش سوزی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اکبر سلیمانی در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون تردد در تونل تیر جیرفت باز و تردد به کندی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ساعاتی پیش یک دستگاه تریلر در محور جبالبارز جیرفت به سمت کرمان در محل تونل تیر دچار آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این تریلر حامل هندوانه بود، افزود: علت حادثه پس از بازید میدانی توسط کارشناسان اعلام می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر با حضور راهداران و گشت های راهداری شهرستان جیرفت این مسیر باز و تردد نیمه سنگین است.

رئیس اداره راهداری جیرفت به در دست پاک سازی بودن محور توسط راهداران اشاره و عنوان کرد: به علت حجم آتش سوزی و انجام عملیات راهداری در محل ترافیک در مسیر کنترل شده است.

وی افزود: با فروکش کردن آتش راهداران برای پاکسازی بهتر مسیر عملیات راهداری را دنبال خواهند کرد.

 سلیمانی به فصل برداشت محصولات کشاورزی جنوب کرمان اشاره و تصریح کرد: تردد کامیون ها و تریلرها در محور جیرفت - جبالبارز - سه راهی ابارق، این محور را به یکی از محورهای پر تردد برای تریلر ها و کامیون های حامل محصولات کشاورزی تبدیل کرده است.

وی افزود: رانندگان در فصل برداشت و حمل و نقل محصولات کشاورزی در این محور با احتیاط رانندگی و از عجله و شتاب و سبقت گرفتن های مخاطره ساز بویژه از کامیون ها و تریلرها خودداری کنند.

رییس راهداری جیرفت از رانندگان خواست برای اطلاع از وضعیت راه ها با شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اکبر سلیمانی اداره راهداری جیرفت حمل و نقل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی