Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:49:16 GMT

متلاشی شدن باند سرقت و زورگیری در عباس آباد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۲۸۱۶

متلاشی شدن باند سرقت و زورگیری در عباس آباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در پی اعلام شکایت فردی اهل یکی از استان‌های غربی کشور مبنی بر زورگیری و سرقت اموال وی در این شهرستان توسط افرادی که برای خرید تلویزیون به صورت اینترنتی از وی اقدام کرده بودند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مالباخته در اظهارات خود عنوان کرده بود که از طریق سایت فروش لوازم خانگی در بانه کردستان با زورگیران آشنا و با دریافت مبلغی تحت عنوان پیش پرداخت برای تحویل کالا به این شهرستان مراجعه کرده بود، که متهمان با هدایت وی به مکانی خلوت و با تهدید قمه اقدام به سرقت ۲ دستگاه تلویزیون و همه لوازم و اموال شخصی همراه وی کردند.

سرهنگ عبدی گفت: ماموران اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه را برای شناسایی و دستگیری متهمان که با استفاده از ۲ خودروی دارای پلاک سرقتی در قالب باندی ۴ نفره اقدام به زورگیری وسرقت اموال مالباخته کرده بودند آغاز کردند.

او افزود: در ادامه این عملیات، متهمان که با تهیه کارت‌های تبلیغاتی مبنی بر فروش کالا از مرز‌های غربی کشور و سفارش خرید کالا‌های سفارشی مشابه از طریق فروشندگان کالای مربوطه آنان را به این شهرستان کشانده و اقدام به سرقت اموال آنان می‌کردند شناسایی شدند.

سرهنگ عبدی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان که در یک ویلای استیجاری در این شهرستان سکونت داشتند طی عملیاتی ضربتی، حین تردد در این شهرستان با ۲ خودروی پلاک مخدوش به دام افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: برای خرید و فروش کالا و محصولات خود از طریق سایت‌های رسمی و فروشگاه‌های معتبر و مجاز اقدام کنند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زورگیری و سرقت پلیس آگاهی مرجع قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ملک حسین چگنی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان دلیجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: مأموران موفق شدند چهار نفر از سارقان احشام که در حال تردد با یک دستگاه خودرو بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان به ۹ فقره سرقت احشام در شهرستان‌های دلیجان، ساوه، خمین، شازند، تفرش و استان قم اعتراف کردند و بعد از سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ چگنی در انتها با تأکید بر رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیس در استفاده از لوازم ایمنی از سوی دامداران، از آنان خواست تا در صورت مشاهده افراد مشکوک در حوالی دامداری خود یا فروش احشام به صورت مقطعی و شیوه‌های نامتعارف از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • دستگیری سارقان حرفه ای در اهواز
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • (تصاویر) دستگیری سارقین و انهدام چندین باند زورگیری
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟