Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه سپاه برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ است /گفت:ولایی، انقلابی و مردمی بودن مهمترین شاخصه سپاه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سالروز تاسیس نهاد ولایی، مردمی و انقلابی سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت نشان از هوشمندی و ابتکار عمل حضرت امام (ره) برای پاسداری همه جانبه از انقلاب اسلامی بود، سپاه پاسداران با تاسی از مکتب حضرت امام(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری با حماسه هایی که در طول این سال ها در عرصه‌های مختلف خلق کرد اقتدار و عزت را برای ملت و نظام اسلامی به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  سپاه پاسداران از همان روزهای ابتدا متناسب با انقلاب و جامعه اسلامی و با توجه به توطئه های دشمنان ساختار و سازمان خود را ارتقاء داد و بر طبق نیازمندی های کشور مجهز شد و اگر می‌بینیم سپاه پاسداران دربسیاری از صحنه ها که خلاء وجود دارد حضور دارد به دلیل انعطاف پذیر بودن این نهاد مردمی است.

کریمی تصریح کرد: سپاه پاسداران حافظ انقلاب اسلامی است و به صورت همه جانبه از انقلاب حفاظت و دفاع می کند و خوشبختانه سپاه تا به امروز موفق بوده که جمله معروف حضرت امام(ره) "اگر سپاه نبود کشور هم نبود" و کلام مقام معظم رهبری که "من از سپاه صد درصد راضی هستم" نشان از موفقیت های سپاه در ماموریت ها دارد و خوشبختانه امروز مردم هم از عملکرد سپاه پاسداران در همه عرصه‌ها رضایت دارند چراکه سپاه متعلق به انقلاب اسلامی و مردم است و در طول این سال‌ها به بزرگی انقلاب عمل کرده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری: کارنامه سپاه مملو از عزت آفرینی، خدمت‌رسانی و  مردم‌داری استسپاه عملکرد قابل قبولی در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی داشته است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: ولایی، انقلابی و مردمی 3 ویژگی بارز سپاه پاسداران است و بسیاری از دستاوردهای سپاه برگرفته از این سه ویژگی مهم است و آن چیزی که توانسته سپاه را در ماموریت های خود موفق کند ایمان، اعتقاد و عمل صالح است و بر اساس این سه مولفه هرآنچه دارد به میدان می آورد، سپاه پاسداران یکی از معجزات انقلاب اسلامی است که متعلق به امام زمان(عج) ، نظام اسلامی و مردم است و سپاه از آزمون های بزرگ و سخت در طول این سال ها موفق بیرون آمده و در واقع کارنامه سپاه پاسداران نمایشگر تجربه و هویت ملت است.

وی افزود: ریشه تفکر و ذات درونی سپاه پاسداران از مکتب عاشورا است و این یک درس دائمی جلوی چشم سپاه پاسداران است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رویکرد عاشورایی و اتکاء به معنویت و معرفت کارنامه ای درخشان دارد و امروز مجموعه ای از نیروهای مخلص، متعهد ، کارآمد، حزب اللهی و ولایی در سپاه برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب تلاش می‌کنند.

کریمی عنوان کرد: برطرف کردن نیازهای کشور در همه عرصه ها و موفقیت های سپاه در آزمون های مختلف نشان از کارآمدی و متخصص بودن سپاه دارد و امروز نام مقدس سپاه بر قله های اقتدار، پیشرفت و عزت ایران اسلامی در عرصه های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی،محرومیت زدایی و مردم داری و مردم یاری می درخشد.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی سپاه پاسداران استان مرکزی عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود