Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در مراسم آئین بهره برداری ازطرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: وزارت جهاد کشاورزی نقش مهمی در ساخت واکسن کرونا دارد و تلاش بخش سرم‌سازی رازی در ساخت واکسن کرونا به ثمر خواهد نشست. خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در شصت و چهارمین برنامه جهش تولید در بهره برداری از بهره‌برداری چهار هزار و۶۳۵ طرح از طرح‌های ملی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به مردم حالت پدری دارند و پروژه‌های سیستان و بلوچستان را  پیگیرند و از بنده سؤال می‌کردند که این طرح‌ها در چه وضعی قرار دارد و به نگاه رهبر معظم انقلاب به توسعه و آبادی این استان بر می‌گردد و ان‌شاءالله این پروژه‌ها هدیه‌ای به مردم عزیز سیستان و بلوچستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از افزایش دو برابری آبیاری تحت فشار در کل تاریخ ایران در هشت سال دولت تدبیر و امید خبرداد و تصریح کرد:آبیاری تحت فشار تا سال ۹۲ یک میلیون و ۲۰۰ هزار بوده است و از سال ۹۲ تاکنون به دو میلیون و ۴۰۰ رسیده است، یعنی سیستم آبیاری تحت فشار بیش از ۲ برابر کل تاریخ ایران شده است در محصولات شیلات نیز ۵۰ درصد رشد داشته‌ایم.
رئیس جمهور با ابراز خوشحالی از اجرای طرح‌های مختلف در سیستان و بلوچستان از جنوب تا شمال، تصریح کرد: حتماً دولت‌های آینده هم این مسیر را ادامه خواهند داد.
روحانی با اشاره به نگاه خاص مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان، تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب که نسبت به همه مردم حالت پدری دارند، نسبت به سیستان و بلوچستان یک توجه خاص و ویژه دارند، ایشان با دنبال کردن طرح‌های این استان، در جلسات هفتگی از بنده در مورد روند اجرای این پروژه‌ها سؤال می‌کنند و نسبت به برخی از این موارد هم در بحث اجرایی شدن نگاه تأکیدی دارند، این دال بر اهتمام شخص رهبری نسبت به توسعه و آبادانی استان سیستان و بلوچستان است که استان بسیار مهمی برای ما با مردمی بسیار خوب و پرتلاش است.
رئیس جمهور ادامه داد: در بخش کشاورزی به عنوان امنیت غذایی و صادرات محصول و خودکفایی در زمینه‌هایی که ما می‌توانیم خودکفا شویم، جایزه هزارتومانی برای کشاورزانی که سریح محصول را تحویل می‌هند هدیه‌ای از دولت را تقدیم‌شاتن می‌کنیم و دست این عزیزان را می‌بوسیم، سال‌هایی گندم در این دولت صلادر کردیم.

روحانی در پایان با اشاره به نقش وزارت جهاد کشاورزی در ساخت واکسن کرونا، اظهار داشت: یکی از بخش‌هایی که وزارت کشاورزی و سرم سازی رازی مشغول تولید واکسن برای کروناست که به ثمر خواهد نشست و از این دیدگاه هم از این وزارت خانه تشکر می‌کنیم، کشاورزان ما در همه مقاطع پشتیبان دولتو نظام جمهوری اسلامی ایران بودند. بیشتر بخوانید: تصویب پرداخت جایزه تسریع در تحویل گندم به کشاورزان واکسیناسیون با واکسن داخلی کرونا از چه زمانی آغاز می‌شود؟

 

برچسب ها: روحانی دولت افتتاح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: روحانی دولت افتتاح ساخت واکسن کرونا وزارت جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد

عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از پرورژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان افزود: این اداره کل با الحاق زمین به محدوده شهر‌ها و بازگرداندن اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به چرخه ساخت و ساز مسکن توانست گام‌های ارزشمندی را برای مرتفع کردن چالش تامین زمین در این استان بردارد.
وی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد و افزود: در این استان علاوه‌بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدنظر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان