Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@08:29:43 GMT

۳ ایرانی نامزد بهترین لژیونر آسیا شدند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۰۰۷

۳ ایرانی نامزد بهترین لژیونر آسیا شدند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اسامی نامزد‌های بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا را اعلام کرد که نام سه بازیکن از ایران در این نظرسنجی دیده می‌شود. AFC درخصوص این سه بازیکن نوشت:

مهدی طارمی
پنج روز پس از گل فوق‌العاده به چلسی، گل پیروزی‌بخش هفته گذشته طارمی در لیگ پرتغال در همان سطح بود؛ این بار با قطع توپ دور شده توسط دروازه‌بان ناسیونال توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد محمدی
در شبی که خنک با هفت گل از سد زولته وارگام در آخرین بازی فصل گذشت، دفاع چپ ایرانی با دو پاس گل و برتری در ۱۵ نبرد از ۱۷ دوئل با بازیکنان حریف، عملکردی عالی به نمایش گذاشت.

علی قلی‌زاده
با وجود آغازی قدرتمند، شارلوا در پایان این فصل لیگ حرفه‌ای بلژیک به رده سیزدهم تنزل یافت. با این حال هیچ‌کس از عملکرد قلی‌زاده ناامید نشد و در هفته پایانی گلی زیبا به ثمر رساند تا عملکرد انفرادی به‌یادماندنی ثبت کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی طارمی علی قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه پس از قرار دادن نام محمد محبی، مهاجم تیم روستوف در فهرست نهایی نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن فصل 2024 - 2023 اکنون او را نامزد دریافت یک جایزه دیگر نیز کرده است.

محمد محبی که نخستین فصل حضورش را در تیم روستوف سپری می‌کند، از سوی سازمان لیگ برتر روسیه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه‌وارد این فصل شده است.

فهرست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن تازه‌وارد فصل جاری لیگ برتر فوتبال روسیه شامل محمد محبی (روستوف)، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) هستند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902702

دیگر خبرها

  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد