Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس صارمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جایگاه های سی ان جی باید نازل های خود را با معیارهای استاندارد، مطابقت دهند و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: بر این اساس گزارش آزمون های نازل های مردود برای بررسی و انجام اقدامات لازم به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شده تا پس از تنظیم، دوباره مورد آزمون قرار گرفته و با کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها، امکان استفاده از این پخش کننده ها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول، با اشاره به حساسیت و اهمیت ایمنی جایگاه های سی ان جی اظهار داشت: کنترل نازل های پخش کننده سی ان جی همواره به صورت دوره ای، توسط بازرسان شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود.

صارمی افزود: بازدید از جایگاه های عرضه سوخت مایع و آزمون نازل‌ها نیز طبق برنامه هر سه ماه یکبار و با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با همکاری کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی انجام می گیرد.

وی  خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مغایر با استاندارد و یا هرگونه تخلف از سوی جایگاهداران سی ان جی نیز، موضوع را از طریق سامانه ۱۵۱۷ سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره کل استاندارد استان زنجان اطلاع دهند.

برچسب‌ها سوخت مایع آزمون سازمان ملی استاندارد ایران زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوخت مایع آزمون سازمان ملی استاندارد ایران سوخت مایع آزمون سازمان ملی استاندارد ایران زنجان اخبار کنکور سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد

چری Tiggo ۹ به عنوان محصول سنگین وزن و جدید چری در سال ۲۰۲۴، برای اولین مرتبه در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش درآمد.

به گزارش تسنیم، این خودرو یک شاسی بلند تجملاتی به‌حساب می‌آید و به‌عنوان عضو رده‌بالای خانواده تیگو، از نظر اندازه بزرگ، از نظر عملکرد قوی و از منظر ظاهری لوکس است و جلوپنجره الماسی و رینگ‌های بزرگ دارد.

چراغ‌های عقب Tiggo۹ از نوع متصل هستند. فضای داخلی خودرو با مقدار زیادی چرم و مواد بافت چوبی پیچیده شده که با صفحه نمایش مرکزی بزرگ هماهنگ شده‌اند.

این خودرو مجهز به نسل جدید پیشرانه سوپر هیبریدی Q-POWER چری است که در کنار قدرت زیاد، از مصرف سوخت پایین و شارژ سریع برخوردار است.

مصرف سوخت تیگو ۹ تنها ۵.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و برد جامع آن به بیش از ۱۴۰۰ کیلومتر می‌رسد

باتری این خودرو نیز می‌تواند در ۲۰ دقیقه از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ شود و این اولین بار است که حداکثر توان ۶.۶ کیلووات تخلیه خارجی را در خود جای داده که استفاده از خودرو در فضای باز را بسیار راحت می‌کند.

تیگو ۹ مجهز به رانندگی خودکار سطح L۲.۵، با ۱۹ عملکرد ADAS مانند APA، LKA و DOW است و استاندارد‌های ایمنی پنج ستاره جهانی مانند C-NCAP، ANCAP و EUCAP را پاس می‌کند و موفق به کسب استاندارد ایمنی پنج ستاره شده است، زیرا بیش از ۸۵ درصد آن را به کمک فولاد با مقاومت بالا ساخته‌اند.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود
  • اینترنت در روزهای کنکور قطع نمی‌شود