Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:58:41 GMT

اقامه نمازجمعه در هشت شهرستان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۰۶۰

اقامه نمازجمعه در هشت شهرستان خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمود تشکری معاون ستاد برگزاری نماز جمعه مشهد گفت: نماز جمعه سوم اردیبهشت همانند هفته گذشته، به امامت حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه امام جمعه موقت این شهر با رعایت شیوه‌نامه‌‎های بهداشتی مقابله با کرونا در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم امام رضا (ع) اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی هم گفت: نماز جمعه فردا به غیر از مشهد در شهر‌های تایباد، فریمان، خواف، زاوه، رشتخوار، جنگل و فتح آباد این استان نیز اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید

زیارت با چاشنی افطاری متبرک + تصاویر

او افزود: از ۲۶ دی ماه سال گذشته تا سیزدهم فروردین امسال و با بهبود شرایط کرونایی، نماز جمعه در تمامی پایگاه‌های استان اقامه شد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه در کمترین زمان ممکن همراه با تب سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آن‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مشهد ائمه جمعه ویروس کرونا تب سنجی دستورالعمل های بهداشتی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی با اشاره به برپایی نماز اول وقت در ادارات گفت: حل مشکلات جامعه مستلزم نهادینه شدن اقامه نماز در جامعه است و باید سعی کنیم هیچ وقت نماز خود را به تأخیر نیندازیم لذا به تأخیر انداختن نماز از اول وقت یکی از مصادیق استخفاف و سبک شمردن نماز است که در روایات بسیاری مورد نکوهش شدید قرار گرفته است.

رضا لعلی فرماندار بناب نیز در این جلسه در خصوص موضوع عفاف و حجاب اظهار نمودند که ما باید در چارچوب قانون عمل نموده و نظارت بر عفاف و حجاب را از ادارات و نهاد­های دولتی شروع نماییم. چرا که مسئولین و کارکنان دولت باید الگویی برای سایر مردم باشند.

 رئیس شورای اقامه نماز استان هم  با اشاره به بخشنامه اقامه نماز جماعت در اداراتی که بیش از ده نفر کارمند دارند اشاره نموده و افزودند که ادارات باید نمازخانه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز اظهار نمودند که رهبر معظم انقلاب هر سال دو پیام برای ملت ایران دارند که اولین آن در مورد «نماز» و دومی در مورد «حج» است. همچنین به منظور نظارت بر فعالیت‌های دستگاه­های اجرایی و نهاد‌ها در حوزه نماز سامانه سجاده از سال ۱۳۸۲ راه­اندازی شده و دستگاه‌ها باید فعالیت­های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان