Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@22:15:18 GMT

اوضاع می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم بخورد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۲۳۱

اوضاع می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم بخورد

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در واکنش به شلیک موشک از خاک سوریه و انفجار آن در نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا»، از عملکرد نخست‌وزیر این رژیم انتقاد کرد و گفت، امکان داشت اوضاع به گونه‌ای دیگر رقم بخورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «اسرائیل بیتنا»، امروز (پنجشنبه)، در توئیتی به انفجار بامدادی در نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت: «شرایطی که در آن موشکی با سر جنگی ۲۰۰ کیلوگرمی به سمت اسرائیل شلیک می‌شود، می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم بخورد».

لیبرمن در ادامه با انتقاد از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: «نتانیاهو می‌خوابد تا تنها برای انجام امور شخصی خود آماده شود».

این اظهارات پس از آن است که بامداد امروز، منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در اطراف تأسیستات اتمی دیمونا خبر دادند.

پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع عبری‌ گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی بعد،‌ ضمن تأیید گزارش‌های منتشر شده، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شد که در منطقه نقب سقوط کرد. در پاسخ به آن، چند دقیقه پیش، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه سوریه مورد حمله قرار داد».

منابع خبری خبر دادند که موشک مذکور در نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا» فرود آمده و پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در رهگیری آن موفق عمل نکرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح

رادیو رژیم اسرائیل گزارش داد که ارتش این رژیم دستور داد فلسطینی‌ها فورا شرق رفح را تخلیه کرده و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از ساکنان شرق منطقه رفح خواست فورا منطقه را تخلیه و به منطقه المواسی در نزدیکی مصر بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال تهدید کرد، به تعقیب جنبش حماس در همه جای غزه تا بازگشت همه اسرای اسرائیلی ادامه خواهد داد.

رادیو ارتش اسرائیل نیز گزارش داد که یواو گالانت، وزیر جنگ این رژیم با وزیر امور خارجه آمریکا درباره آغاز تخلیه رفح گفت‌وگو کرد.

شبکه خبری «المیادین» نیز گزارش داد که در حملات هوایی رژیم اسرائیل به شهر رفح از دیروز تا این لحظه، 22 نفر به شهادت رسیده‌اند.

ایهود باراک که اخیراً با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می‌کرد با انتقاد تند و شدیداللحن از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: حمله به رفح یک اشتباه راهبردی شدید است که می‌تواند هزینه‌های گزافی برای اسرائیل به‌همراه داشته باشد.

او در این زمینه تأکید کرد: ورود زمینی ما به رفح به این معنی نیست که ما در یک‌قدمی پیروزی قاطع قرار گرفته‌ایم بلکه یک گام به‌سوی شکست قاطع برداشته‌ایم.

نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی همچنین پیش‌بینی کرد: حماس حتی در روز پس از پایان جنگ هم در غزه باقی خواهد ماند، کابینه نتانیاهو ما را به وضعیتی خواهد رساند که ما با وجود پرداخت هزینه‌های سنگین شاهد هیچ دست‌آوردی در غزه تغییر نخواهیم بود.

حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • شلیک ۴ موشک به مرکز نظامی اشغالگران در مزارع اشغالی شبعا