Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:43:27 GMT

بلان: پرسپولیس گزینه اصلی صعود در گروه است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۲۶۲

بلان: پرسپولیس گزینه اصلی صعود در گروه است

سرمربی الریان قطر می‌گوید برای صعود به مرحله بعدی هنوز سه بازی باقی مانده و برد در این دیدارها می‌توذمپ بسیار به آن‌ها کمک کند.

به گزارش ورزش سه، لوران بلان ، مربی الریان بر اهمیت تقابل تیمش برابر الوحدات امارات در دور چهارم لیگ قهرمانان آسیا تأکید کرد و در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: من تیم خود را بدون هیچ تدارکات ویژه برای این تقابل آماده می.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنم اما بازی در هر سه روز یک وضعیت بسیار پیچیده است زیرا شما نمی توانید بین هر مسابقه کار زیادی انجام دهید. در مورد آخرین بازی برابر الوحده باید بگویم ما نزدیک به پیروزی بودیم اما اشتباهات دقایق پایانی باعث شد تا برد از دست برود و باید این اشتباهات را جبران کنیم.

 

لوران در پاسخ به صحبت های مربی الوحده مبنی بر اینکه او در مقابل الریان خوش شانس است ، اظهار داشت: البته در طول مسابقه خوش شانس بود اما الوحده تا آخرین دقایق مسابقه برای پیروزی بازی کرد و تسلیم نشد.

 

سرمربی تیم ما در مورد اشتباهات دفاعی پاسخ داد و گفت: ما در خط دفاعی مشکلی نداریم، این اشتباه برای کل تیم است و نه تنها دروازه بان و چهار مدافع عقب و گلزنی هم برای همه ، ما به عنوان یک تیم بازی می کنیم.

 

در مورد شانس راهیابی الریان به مرحله یک هشتم نهایی اظهار داشت که شرایط فعلی برای تیم دشوار است ، اما او اکنون چیزی را در نظر نمی گیرد و تنها به فکر برد برابر الوحده است.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس برجسته ترین کاندیدای صعود گروه است اما مقام دوم در دسترس الریان ، الوحده و جاوا است و ما دوباره مقابل سه تیم بازی خواهیم کرد و باید برنده شویم تا شانس خود را برای صعود حفظ کنیم. .

 

او دوباره به صحبت درباره اشتباهات گذشته و گفت: شما می توانید اشتباهات را برطرف کنید اما وقتی آن را تشخیص ندهید ، حل این اشتباهات دشوار خواهد بود در بازی آخر ما دو گل به ثمر رساندیم و می توانستیم بیشتر گل بزنیم و برخی اشتباهات باعث شد بازنده باشیم.

قطر الریان لوران بلان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الریان لوران بلان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر فوتبال به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و تیم‌های بالای جدولی و پایین جدولی رقابت شدید با یکدیگری برای کسب عنوان قهرمانی و بقا در لیگ برتر دارند. استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب با ۵۳ و ۵۲ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند و پس از این دو تیم، سپاهان و تراکتور به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

رقابت‌های باشگاهی در آسیا از فصل آینده با فرمتی جدید آغاز به کار می‌کند و دیگر لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم داشت و به جای آن دو تورنمنت لیگ نخبگان آسیا و لیگ قهرمانان آسیا ۲ برگزار می‌شود.

با توجه به عملکرد نمایندگان ایران در آخرین فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، سهمیه کشورمان در لیگ نخبگان، یک صعود مستقیم و یک صعود به پلی‌آف خواهد بود و در لیگ قهرمانان آسیا ۲ نیز یک صعود مستقیم داریم. بنابراین ایران در مجموع برای فصل آینده رقابت‌های آسیایی ۲+۱ سهمیه خواهد داشت و این بدان معناست که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به همراه تیم دوم لیگ می‌توانند در رقابت‌های آسیایی سال آینده شرکت کنند و تیم سوم لیگ جایی در آسیا نخواهد داشت.

سپاهان در فاصله ۶ هفته تا پایان مسابقات با پرسپولیس که در رده دوم قرار دارد، اختلاف ۷ امتیازی دارد و تراکتور نیز ۱۲ امتیاز از سرخ‌پوشان پایتخت کمتر دارد؛ سپاهان به مراتب کار راحت تری نسبت به تراکتور برای رسیدن به جایگاه دوم جدول دارد و از آنجا که یک بازی رو در رو نیز با سرخ‌ها دارد، پیروزی در این بازی می‌تواند شاگردان «ژوزه مورایس» را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک کند.

کد خبر 6090510

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس