Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@22:49:43 GMT

تغییرات مثبتی که مجیدی ایجاد کرد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۵۸۰

تیم فوتبال استقلال تهران با شکستی که برابر الدحیل کسب کرد حالا باید تمام تمرکزش را برای سه دیدار آینده بگذارد تا بتواند به مرحله بعد صعود کند. ناطقان: تیم فوتبال استقلال تهران در آخرین بازی خود از مرحله رفت گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان با شکست چهار بر سه برابر الدحیل صدرنشینی را از دست داد و حالا باید خود را آماده بازی های دور برگشت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آبی های تهرانی نمایش درخشانی از خود مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق به جا گذاشتند، آنها با این دو برد برای الدحیل خط و نشان کشیدند تا بتوانند در روز پایانی دور رفت این تیم را هم شکست داده و صدرنشینی خود را تداوم ببخشند، آبی ها با تغییراتی که در کادر فنی شان به وجود آورد انگار تولدی دیگر داشتند، بازی های خوب، نمایشی طراوت انگیز و به ثمر رساندن گل های زیاد در مقابل دو حریف قبلی باعث شد در لیگ قهرمانان حساب ویژه ای بر روی استقلال باز شود.

فرهاد مجیدی و کادرفنی اش تنها طی دو بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان چنان تاثیر مثبتی بر اردوی آبی پوشان گذاشتند که هرگز کسی باور نمی کرد این همان تیمی است که با کادر فنی قبلی امتیازات زیادی را از دست داده و زیبا بازی نمی کند. یکی از بهترین تغییرات در استقلال میل به هجوم آبی پوشان در دو دیدار اخیر خود برابر الاهلی و الشرطه بود. مهاجمان استقلال تشنه گلزنی هستند، دست از پا نمی کشند و هر کدام برای زدن گل بی تابی می کنند.

به ثمر رساندن پنج گل مقابل الاهلی و سه گل برابر الشرطه نشان از آن دارد که این تیم تغییرات بسیاری کرده و کادر فنی تاثیرات مثبتی بر روند عملکرد مهاجمان استقلال گذاشته است تا قبل از دیدار برابر الدحیل، استقلال صدرنشین گروه بود آنها کار ساده ای نداشتند و توانستند به خوبی دو حریف قبلی خود را با شکست بدرقه کنند اما در برابر الدحیل تمام معادلات بر هم ریخت، دیدار آبی های ایرانی و قرمزهای قطری یک جنگ نابرابر بود جدالی که بین یک تیم پرستاره و یک تیم تازه تغییر یافته صورت گرفت.

به جرات می توان گفت رقم بازیکنان تیم الدحیل بیشتر از امکانات باشگاه های ایرانی است. اما استقلال در همین جنگ نابرابر هم می توانست امتیازات لازم را کسب کند ولی یک بار دیگر آشفتگی خط دفاع استقلال و اشتباهات فردی همه چیز را بر هم ریخت.

شکست برابر الدحیل کار آبی پوشان را سخت کرد حتی یک تساوی هم می توانست امیدهای استقلال را بیشتر کند اما در حال حاضر همه چیز متفاوت شده است. شاگردان فرهاد مجیدی که در دو بازی اول ۸ گل به ثمر رسانده بودند در دیدار برابر الدحیل هم گل اول را به ثمر رساندند  اما آنقدر اشتباهات زیاد بود که این گل تداوم پیدا نکرد و نتوانست ضامن پیروزی استقلال شود. به هر حال آبی های ایران این دیدار را با شکست پشت سر گذاشته و صدرنشینی را به الدحیل تقدیم کردند اگرچه اختلاف امتیازی دو تیم فقط یک امتیاز است اما همین موضوع کار را برای آبی پوشان سخت خواهد کرد.

فرهاد مجیدی که از تجربه بالایی در لیگ قهرمانان برخوردار است می داند باید تا سه روز دیگر دوباره به مصاف الدحیل برود بنابراین نیاز است که تیم را از لحاظ روحی و روانی ریکاوری کامل کرده، شادابی و نشاط را به تیم بازگرداند تا استقلال بتواند با شروع دور برگشت به تمام امتیازات دست پیدا کرده و به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند.

منبع: مشرق برچسب ها: تغییرات مثبت ، مجیدی ، الدحیل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تغییرات مثبت مجیدی الدحیل لیگ قهرمانان برابر الدحیل آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور صبح امروز در مراسم تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان، تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آسیا با بزرگراه شهید لشگری با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که در دو سال گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی را در محور آزادگان انجام داده است گفت: در زمستان سال گذشته در محدوده بزرگراه آزادگان در منطقه ۱۶ اقدام خوبی صورت گرفت و یک لاین کندروی جدید اضافه شد و سبب شد که بار ترافیک سنگین صبح و عصرگاهی که از قبل پل رجایی تا صنیع‌خانی ایجاد می‌شد تا حدودی رفع شده و تداخل بار ترافیکی نداشته باشیم.

وی با بیان این‌که همچنین اخیرا در محور آزادگان در محدوده پل فتح یک لاین احداث شد که موجب روان‌سازی بار ترافیکی شد، تصریح کرد: تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری که امروز وارد مدار می‌شود نیز یکی دیگر از اقدامات مهم بود چرا که لاین کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری محور تنگی بود که حالا این محور استاندارد‌سازی شده و سبب شده که حجم سنگین بار صبحگاهی ترافیک تقلیل یابد چرا که شاهد بودیم این بار ترافیکی تا کیلومتر‌ها محور آزادگان را درگیر می‌کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این‌که شهرداری در نظر دارد طرح ترافیک را تغییر دهد و آیا در این زمینه نظرات پلیس احصا شده است؟ تصریح کرد: هنوز صحبت جدی در این زمینه با پلیس نشده است، اما اعتقاد دارم که تغییرات در محدوده طرح ترافیک و ... خوب است و نباید در برابر تغییرات مقاومت کنیم.

موسوی پور با بیان این‌که با توجه به افزایش تردد خودرو‌ها موتورسیکلت‌ها و ... باید طرح ترافیک بروزرسانی شود، اظهار کرد: باید کارگروه مشترکی فی‌مابین پلیس و شهرداری تشکیل شود تا به نظر واحدی در خصوص تغییرات طرح ترافیک برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجرای طرح ترافیک جدید تا پایان سال جاری انجام شده و امسال شاهد اجرای طرح ترافیک خواهیم بود یا نه؟ اظهار کرد: قطعا امسال نیست و باید اقدامات کارشناسی به درستی انجام شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه بزرگراه‌هایی در تهران وجود دارد که آسفالت آنها نیاز به مرمت آسفالت دارند، گفت: عمدتا محور‌های کمربندی که خودرو‌های سنگین در آن تردد می‌کنند همچون بزرگراه یاسینی، آزادگان و قسمتی از بسیج محور‌هایی هستند که آسفالت آنها نیاز به بهسازی بیشتر دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است