Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@17:06:23 GMT

حمید درخشان: پرسپولیس شانس اصلی قهرمانی در آسیاست

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۶۳۹

درخشان شناخت خوب تیم ها در دور برگشت را عامل موثر در موفقیت دانست.

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تیم یحیی گل محمدی در لیگ قهرمانان آسیا 2021 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عملکرد مقتدرانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا جامعه فوتبال را نسبت به درخشش دوباره این تیم در رقابت‌های آسیایی امیدوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط مسابقات و نتایج پرسپولیس در سه بازی ابتدایی گفت:

با گذشت زمان و نزدیک شدن به مراحل پایانی مسابقات، شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود و این موضوع مسیر موفقیت را هموارتر می‌کند. البته فراموش نکنیم تفکر مربیان توانمند و کادر فنی قوی پرسپولیس و وجود هماهنگی کامل بین ارکان تیم، کار آنها را برای ادامه کار و ارزیابی بهتر نسبت به حریفان و در نهایت ارائه بازی بهتر آسان‌تر می‌کند.

درخشان در ادامه تاکید کرد:

با گذشت هر روز از مسابقات البته حریفان هم آنالیز بهتری از پرسپولیس خواهند داشت؛ اما این تیم فاکتورهای مختلفی از جمله مواردی که عرض کردم برای رسیدن به موفقیت دارد و همه امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

درخشان در پایان گفت:

با برگزاری سه مسابقه پرسپولیس تا این لحظه فوق العاده نتیجه گرفته ولی در دور برگشت ممکن است کار کمی سخت تر شود. تیم یحیی گل محمدی این پتانسیل را دارد که به مسیر خوب خود و این عملکرد مقتدرانه ادامه بدهد. از نظر من تیمی برنده می‌شود که تفکر فنی و تاکتیک را در زمین مسابقه با انگیزه و آمادگی کامل پیاده کند. پرسپولیس از جایگاه بین المللی بیشتری نسبت به رقبا برخوردار است و با این کادر فنی و بازیکنان قطعا یکی از شانس‌های اصلی برای کسب مقام قهرمانی برخوردار است.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ فلورنتینو پرز: شاید پروژه سوپرلیگ را به درستی توضیح ندادیم؛ اتحادیه اروپا به باشگاه های انگلیسی پیشنهادی شگفت انگیز داده است بز معروف باشگاه کلن در 14 سالگی درگذشت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که همچون فصل گذشته یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی است. سرخپوشان پایتخت بر خلاف استقلال رقیب اصلی خود در لیگ برتر توانسته‌اند به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند تا حالا همچون فصل گذشته برای کسب هر دو جام قهرمانی و در پی آن قهرمانی خودکار در سوپرجام مدعی باشند.

اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس که حالا حامیان خود را کسب کرده است دنبال تکرار سه گانه قهرمانی همچون فصل گذشته و دوران حضور یحیی گل محمدی در رأس کادرفنی این تیم است تا همچون او جایگاه خود را در بین هواداران مستحکم کند. از این رو به بازیکنان تیمش هشدار داده است بازی با آلومینیوم اراک در یک هشتم جام حذفی را جدی بگیرند و همچون بازی‌های لیگ برتر به فکر کسب قهرمانی باشند.

سرمربی برزیلی پرسپولیس قصد دارد از نفرات اصلی خود در بازی با آلومینیوم اراک استفاده کند تا شانس تیمش برای پیروزی مقابل نماینده اراک را افزایش داده و بدون توجه به بازی‌های فشرده در هفته‌های پایانی لیگ برتر و جدال با استقلال به کسب جام قهرمانی در رقابت‌های حذفی نگاه کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087979

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند