Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرور نتایج نهایی بازی‌های لیگ NBA در تاریخ 22 آوریل 2021.

فصل عادی مسابقات NBA امروز با برگزاری دوازده دیدار پیگیری شد که طی آن نتس از رپترز شکست خورد، جز و کلیپرز نیز برابر حریفان به پیروزی رسیدند. نتایج سایر مسابقات مهم روز:

واشینگتن ویزاردز 118-114 گلدن استیت وریرز / امتیازات بیل و تریپل دابل وستبروک در شب سرد کری

فیلادلفیا سونی سیکسرز 113-116 فینکس سانز / شکست فیلی برابر تیم دوم غرب با بدشانسی امبید

طرفداری - کلیولند کاوالیرز با 30 امتیاز کالین سکستن برابر شیکاگو بولز به پیروزی 121-105 دست یافت و ایندیانا پیسرز در غیاب 7 بازیکن خود اوکلاهاما سیتی تاندر را 122-116 از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسکال سیاکم 27 امتیاز و 9 ریباند داشت تا تورنتو رپترز مقابل بروکلین نتس با نتیجه 114-103 به پیروزی برسد. در غیاب جیمز هاردن و کوین دورنت، کایری اروینگ با 28 امتیاز، 11 ریباند و 8 اسیست بهترین بازیکن استیو نش در این دیدار بود. نیویورک نیکس با 40 امتیاز جولویس رندل توانست آتلانتا هاکس را در وقت اضافه با نتیجه 137-127 شکست بدهد و هشتمین برد پیاپی خود را جشن بگیرد. اتفاق مهم این دیدار، مصدومیت تری یانگ از ناحیه مچ پا در کوارتر سوم بود.

یوتا جز با 22 امتیاز جردن کلارکسن برابر هیوستون راکتس کار سختی نداشت و 112-89 به پیروزی رسید. پایان چهار شکست خانگی پیاپی دالاس موریکس با عملکرد 30 امتیازی لوکا دانچیچ در جریان پیروزی 127-117 این تیم برابر دیترویت پیستونز همراه بود. میامی هیت با 23 امتیاز بم آدبایو با نتیجه 107-87 سن انتونیو اسپرز را درهم کوبید و قاطع‌ترین برد خود در سن انتونیو را ثبت کرد. لس آنجلس کلیپرز بدون پال جرج، کوای لنرد و رجی جکسن با 28 امتیاز لوک کنارد، 117-105 ممفیس گریزلیز را شکست داد. دنور ناگتس چهارمین پیروزی متوالی خود را با نتیجه نزدیک 106-105 مقابل پورتلند تریل بلیزرز کسب کرد. ساکرامنتو کینگز با سه امتیازی بادی هیلد در فاصله 8 ثانیه مانده به پایان بازی برابر مینسوتا تیمبرولوز به پیروزی رسید.

اخبار داغ 

خودکشی نوعروس 15 ساله تهرانی از ترس بی آبرویی با فیلم خصوصی اش! بهروز سلطانی در طرفداری: داور آنقدر بازی را ادامه داد تا پرسپولیس گل بزند و شادی کرد! پاسخ به پرسش های شما | استقلال در موضع برتر بازی نکرد و باخت پرسپولیس - استقلال، در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؟ فلورنتینو پرز: شاید پروژه سوپرلیگ را به درستی توضیح ندادیم؛ اتحادیه اروپا به باشگاه های انگلیسی پیشنهادی شگفت انگیز داده است بز معروف باشگاه کلن در 14 سالگی درگذشت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان