Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@20:38:44 GMT

اجرای طرح فرهنگی و تربیتی چکامه در خراسان شمالی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۷۵۷

اجرای طرح فرهنگی و تربیتی چکامه در خراسان شمالی آغاز شد

طرح فرهنگی تربیتی چکامه با امضاء تفاهم نامه همکاری بین کانون فرهنگی و هنری علامه امینی (ره) بجنورد و شورای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خراسان شمالی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «میثم بهاری» مدیر کانون فرهنگی و هنری علامه امینی (ره) بجنورد از انعقاد تفاهم نامه همکاری و مشارکت در اجرای طرح فرهنگی تربیتی چکامه  خبر داد و گفت: این تفاهم نامه بین این کانون  و شورای مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خراسان شمالی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی در این باره توضیح داد: طرح چکامه، طرح تربیتی چهره به چهره براي کاهش آسيب هاي اجتماعي محله ها است که پيشگيري نوجوانان از آسيب هاي اجتماعي با محوريت «خانواده و اعتياد» را دربر دارد.

 

 

حجت الاسلام  بهاری، همچنین در ادامه مطلب فوق  هدف نخست طرح مذکور را پيشگيري و توانمند سازي نوجوانان، جوانان و خانواده هاي آنها در برابر آسيب هاي مواد مخدر اعلام کرد و گفت: گسترش فرهنگ پیشگیری از آسیب های اجتماعی  به ویژه اعتیاد در جامعه با استفاده از ظرفیت مساجد در اجرای این طرح مورد توجه است.

 

 

وی اضافه کرد: مدت اجرای تفاهم نامه در این باره دوسال است که با برنامه های آموزشی جلسات حضوری و نیز در بستر فضای مجازی برنامه ها اجرا می شود.

 

 

وی اظهارکرد: در قدم اول، جلسه نشست آموزشی و تبیین طرح چکامه اسفند ماه 99  با حضور مربیان طرح تربیتی چهره  به چهره برگزار شد و مربیان حاضر  با نکات مدنظر در این طرح  و برخی روش‌های پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی آشنا شدند.

 

 

حجت الاسلام بهاری افزود: اجرای این طرح تا اسفند ماه سال 1401 ادامه خواهد داشت.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح چکامه پیشگیری از اعتیاد کانون مساجد آسیب های اجتماعی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: استان آذربایجان شرقی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در سومین روز از ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، ایران اکسپو ۲۰۲۴، رویدادهای مهم و متنوعی را پشت سر گذاشتند.

 با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی، یونس ژائله، رئیس اتاق تبریز و مقامات اقتصادی از کشور سوریه، تفاهم‌نامه‌های همکاری فی‌مابین استانداری آذربایجان شرقی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و فدراسیون اتاق‌های بازرگانی سوریه و ستاد اقتصادی ایران در کشور سوریه برگزار شد. در پی امضای این تفاهم‌نامه اتاق بازرگانی تبریز ‌همکاری‌های خود با این کشور را گسترش می‌دهد و توانایی مشارکت در ظرفیت‌های تازه‌ و استفاده نشده کشور سوریه را به دست خواهد آورد.

همچنین در رویدادی دیگر با حضور استاندار آذربایجان شرقی آیین افتتاح واحد تولید انواع کفش و کفی ورزشی با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت تکین فراوران راه ابریشم و برند نینوس ژاپن در منطقه ویژه اقتصادی سهلان برگزار شد.

همچنین با حضور مقام عالی استان تفاهم‌نامه همکاری برای تولید اکسل خودرو بین کارخانه محورسازان نورمک از استان آذربایجان شرقی با یک شرکت از کشور ترکیه در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

از سوی دیگر تفاهم‌نامه ایجاد شهرک صنعتی ویژه شیشه استان آذربایجان‌شرقی هم در روز دوشنبه در ایران اکسپو ۲۰۲۴ امضا شد.

لازم به ذکر است ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی ایران، ایران اکسپو ۲۰۲۴، از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو