Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:00:14 GMT

تا سه هفته آینده شرایط وخیمی داریم

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۳۷۹۷

تا سه هفته آینده شرایط وخیمی داریم

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیاوش وزیری با بیان اینکه شرایط بلحاظ گسترش شیوع کرونا وخیم است، گفت: واریانتی که امروزه به نام واریانت بریتانیایی در جامعه در حال چرخش است، قدرت سرایت بیشتری دارد و چسبندگی آن به مجاری تنفسی قوی‌تر است و به این لحاظ می‌تواند خطرناکتر باشد.

وزیری افزود: این بیماری خصوصا برای افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای همچون بیماران دیابتی، سرطانی و بیماران مزمن کبدی و کلیوی خطرناکتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنان باردار نیز در صورت ابتلا شرایط وخیم تری نسبت به دیگران خواهند داشت، لذا در دوران بارداری باید دستورهای بهداشتی قوی‌تر رعایت شود.

او  در خصوص نگهداری بیماران مبتلا به کرونا در منزل نیز گفت: چنانچه این بیماران دچار تنگی نفس، افت سطح هوشیاری، افت فشار و یا کبودی دست و پا شدند، این‌ها از نشانه‌های پیشرفت بیماری است و باید سریعا جهت بستری به مراکز درمانی منتقل شوند.

وزیری در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت دستورهای بهداشتی، افزود: تا سه هفته آینده شرایط وخیمی داریم و توصیه این است افراد حتی‌المقدور از خانه خارج نشوند. در صورت اجبار به خروج از منزل هم باید حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد

جلسات علنی مجلس در هفته آینده جهت سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه تشکیل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پایان جلسه علنی عصر امروز گفت که جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود. بر این اساس مجلس همزمان با ایام تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • اجرای ۶۰ عنوان‌برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان سمنان/ معلم، ماندگارترین واژه در هستی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF