Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجرت حال به جزئی جدایی ناپذیر از زندگی بشر امروز تبدیل شده است، مهاجرت به قصد ایجاد شرایط بهتر، همواره با دغدغه تامین شغل و مسکن گره خورده است. قاره اروپا که دومین قاره کوچک جهان به حساب می آید ۵۰ کشور مستقل و وابسته را در خود جای داده است. سه کشور روسیه، آلمان و ترکیه پرجمعیت ترین کشورهای اروپا هستند که به ترتیب ۱۴۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵، ۸۳ و ۸۲ میلیون نفر را در خود جای داده اند.

در بین تمام کشورهای اروپایی سوئیس تاکنون بیشترین جذابیت را برای جذب مهاجر داشته است به طوری که ۲۴.۶ درصد از شهروندان کشورهای خارجی برای مهاجرت به این کشور می روند. با این وجود اروپا سومین کشور گران قیمت برای خرید خانه در اروپا است و میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۱۳ هزار و ۲۸۰ یورو است.

اتریش دومین مهاجرپذیرترین کشور اروپایی است که ۱۴.۴ درصد از کل مهاجران به قاره اروپا به آنجا مهاجرت می کنند. با این وجود اتریش نیز پنجمین کشور اروپایی است که میانگین قیمت مسکن در آنجا بسیار بالا است. میانگین قیممت هر متر مربع خانه در این کشور ۹ هزار و ۶۰۹ یورو است.

آلمان سومین کشور اروپایی است که بیشترین مهاجر را در خود جای داده است به طوری که این کشور ۱۰.۵ درصد ازکل مهاجران خارجی به قاره اروپا را در بر می گیرد. میانگین قیمت مسکن در آلمان در نسبت با کشورهای اروپایی متوسط است و هر متر مربع خانه در این کشور به طور میانگین ۵ هزار و ۹۰۷ یورو قیمت دارد.

اسپانیا چهارمین کشور مهاجر پذیر قاره اروپا است و این کشور ۹.۵ درصد از مهاجران خارجی این قاره را در خود جای داده است؛ میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۴ هزار و ۹۷۸ یورو است و این کشور به نسبت جز کشورهای اروپایی است که میانگین قیمت مسکن در آن متوسط است.

انگلیس پنجمین کشور مهاجرپذیر اروپایی است که ۸.۶ درصد از مهاجران خارجی به اروپا را در برگرفته است. انگلیس دومین کشور گران قیمت اروپا برای خرید خانه است که میانگین قیمت مسکن درآن برای هر متر مربع ۲۱ هزار و ۱۷۹ یورو است.

گران ترین کشور اروپایی برای خرید خانه موناکو است؛ موناکو با نام رسمی شاهزاده‌نشین موناکو، دومین کشور کوچک دنیاست و یکی از پرهزینه ترین کشورهای دنیا برای زندگی است. میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۴۴ هزار و ۵۲۲ یورو است.

مولداوی با نام رسمی جمهوری مولداوی کشوری محصور در خشکی در اروپای شرقی است که از غرب با رومانی و از شرق با اوکراین همسایه است. این کشور ارزان ترین خانه های اروپا را در خود جای داده است به طوری که میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور ۹۶۵ یورو است.

دومین کشور ارزان قیمت اروپایی برای خرید خانه مقدونیه شمالی است که کشوری محصور در خشکی واقع در جنوب‌شرقی اروپا در ناحیه شبه جزیره بالکان است. میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور هزار و ۱۳۴ یورو است و پس از آن مونته‌نگرو سومین کشور ارزان قیمت اروپا برای خرید خانه است که میانگین قیمت هر متر مربع خانه در این کشور هزار و ۴۰۰ یورو است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: خود جای داده میانگین قیمت مسکن میانگین قیمت کشورهای اروپایی برای خرید خانه کشورهای اروپا کشور اروپایی قاره اروپا ترین کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی

این تحقیق از سوی شرکت بیمه «کوت زون» در بریتانیا انجام شده است. محققان پنج مکان محبوب گردشگران در هر کشور را از نظر موارد گزارش‌شده از جیب‌بُری از سوی بازدیدکنندگان بررسی کردند. 

به گزارش ایران جیب، نتیجه این بررسی‌ها نشان داد که ایتالیا را می‌توان «بهشت جیب‌بُرها» نامید چراکه بیشترین موارد جیب‌بُری در مکان‌های محبوب گردشگران در این کشور گزارش شده است.

پس از ایتالیا که یکی از مقصدهای اصلی گردشگران در قاره اروپا است کشورهای فرانسه و اسپانیا در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. 

فواره معروف تروی در رمِ ایتالیا

بررسی‌های شرکت بیمه «کوت زون» نشان داده است که گردشگران هنگام بازدید از برخی از جاذبه‌های گردشگری قاره اروپا به طور خاص باید مراقب خطر جیب‌بُری باشند. 

به عنوان مثال خطر جیب‌بُری هنگام بازدید از جاذبه‌های گردشگری شهر رم، پایتخت ایتالیا از دیگر شهرهای این کشور بیشتر است. فواره معروف تروی در رم به طور خاص از جمله مکان‌هایی است که خطر جیب‌بُری در آن بالا است.

گردشگران هر سال بنا به سنت حدود یک میلیون یورو سکه به داخل حوض این فواره پرتاب می‌کنند. 

برج ایفل در پاریس

پاریس، پایتخت فرانسه نیز یکی از مقاصد مهم گردشگران در اروپا است. با این حال پاریس دومین شهر از نظر خطر جیب‌بُری در اروپا است. 

جیب‌بُرها در محوطه اطراف برج ایفل که از جاذبه‌های گردشگری محبوب پاریس به شمار می‌رود حضور پررنگی دارند. کلیسای نوتردام و موزه‌های لوور و اورسی از دیگر اماکنی هستند که گردشگران به طور خاص هنگام بازدید از آنها باید مراقب جیب‌های خود باشند. 

این در حالی است که پاریس طی ماه‌های آینده به دلیل برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ بیشتر از سال‌های قبل میزبان گردشگران خواهد بود. 

در این میان نکته جالب این است که یکی از شاهکارهای تاریخ سینمای فرانسه اثر روبرت برسون «جیب‌بُر» نام دارد. این فیلم در سال ۱۹۵۹ ساخته شد. 

جایگاه برابر آلمان و اسپانیا

کشورهای اسپانیا و آلمان در بررسی‌های شرکت بیمه «کوت زون» از نظر خطر جیب‌بُری در مناطق مورد علاقه گردشگران جایگاه یکسانی به دست آوردند. 

بارسلون به عنوان یکی از شهرهای پرخطر از نظر جیب‌بُری محسوب می‌شود و به همین دلیل خیابان معروف «لا رامبلا» در صدر فهرست اماکن مورد علاقه جیب‌بُرها قرار گرفته است. کلیسای معروف «ساگرادا فامیلیا» در بارسلون نیز از جمله اماکنی است که گردشگران هنگام بازدید از آن باید مراقب جیب‌های خود باشند. 

از سوی دیگر خطر جیب‌بُری هنگام بازدید از دروازه براندنبورگ در برلین، پایتخت آلمان مانند دیگر جاذبه‌های گردشگری اروپا بالا است.

آمستردام؛ کانون جیب‌بُری در هلند

منطقه معروف «رد لایت» در آمستردام، پایتخت هلند یکی از محبوب‌ترین محل‌ها برای گردشگرانی است که به این شهر سفر می‌کنند. این در حالی است که گردشگران در این محله از هر محله دیگری در کل هلند بیشتر در معرض خطر جیب‌بُری هستند.

واقع شدن این محله در مرکز شهر بی‌شک در این امر بی‌تاثیر نیست. احتمالا یکی از دلایلی که مقام‌های آمستردام به دنبال انتقال این محله به خارج از شهر هستند همین حضور جیب‌بُرها است.

دیگر جاذبه‌های گردشگری هلند نیز که به عنوان محل‌های پرخطر از نظر جیب‌بُری شناخته می‌شوند هم در آمستردام واقع شده‌اند. خانه آن فرانک، دختر نوجوانی که در دوران اشغال هلند به دست نازی‌ها کشته شد نیز از جمله جاذبه‌های گردشگری است که خطر جیب‌بُری در آن بالا است.

کارشناسان حوزه گردشگری به گردشگران توصیه می‌کنند که همواره مراقب اموال خود باشند و اشیاء گران‌قیمت را در هتل یا محل اقامت باقی بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایجاد یک اتحادیه دفاعی هدفی دور از دسترس در اتحادیه اروپا
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول