Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فضل‌الله رنجبر» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر حفظ سلامت مردم تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از برگزاری چنین نشست‌هایی از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و مرکز بهداشت باید نظارت‌های خود را جدی‌تر و نیروی انتظامی هم از برگزاری چنین تجمعاتی جلوگیری کند.

وی با اعلام اینکه مصمم هستیم انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند در کرمانشاه برگزار کنیم، اظهار داشت: کمیته‌های ستاد انتخابات در حال انجام فرآیندهای کاری انتخابات و مقررات مربوط به آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه کاندیداها و ستادهای انتخاباتی یک هفته قبل از روز رای‌گیری به صورت رسمی مجاز به تبلیغات هستند، توضیح داد که باتوجه به شیوع ویروس کرونا، تبلیغات باید در چهارچوب پروتکل های بهداشتی باشد.

فرماندار کرمانشاه از پایان یافتن بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای شورای شهر در هیات‌های اجرایی خبر داد و افزود : هیات نظارت مشغول بررسی صلاحیت‌ها است و روز هفتم اردیبهشت نتایج را به فرمانداری اعلام و روز هشتم اردیبهشت این نتایج به داوطلبان اعلام می‌شود.

رنجبر با اشاره به اینکه هیات‌های اجرایی فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای روستایی را آغاز کردند، گفت : ۷۳۵ شعبه اخذ رای در کرمانشاه برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر فراهم می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد شعب اخذ رای؛ ۴۵۹ شعبه برای شهر کرمانشاه، ۹۷ شعبه بخشداری مرکزی، ۷۳ شعبه بخش سرفیروزآباد، ۴۱ شعبه بخش کوزران ، بخش ماهیدشت ۴۰ شعبه و بیلوار ۲۵ شعبه اخذ رای در نظر گرفته ‌شده است.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جایی داده و دارای پنج بخشداری کوزران، مرکزی، بیلوار، ماهیدشت و سرفیروزآباد است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، نخستین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه ۳۰ فروردین رنگ‌بندی جدید استان‌های کشور را اعلام کرد که براساس آن شهرستان های سنقر وکلیایی، گیلانغرب، کنگاور، پاوه، هرسین، اسلام آباد غرب، کرمانشاه، سرپل ذهاب و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند.

براساس این گزارش، شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلالث باباجانی نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر کرمانشاه تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر کرمانشاه انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر کرمانشاه تبلیغات انتخاباتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۳۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر

در اجرای ماده ۴۲ آیین نامه اجرایی و قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن به پیوست اسامی و مشخصات نامزد‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه ملایر در دوره دوم اعلام شد.

احمد آریائی نژاد فرزند شمس اله مشهور به دکتر آریائی با کد نامزدی ۱۱ و حسین احمدی فرزند احمد با کد نامزدی ۲۲ به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر راه یافته اند.

تبلیغات انتخاباتی از امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز اخذ رای ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تمام رفتارهای تبلیغاتی کاندیداها در فضای حقیقی و مجازی رصد می‌شود
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • فعالیت ۶۲ شعبه سیار در دومین مرحله انتخابات گنبد