Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:38:46 GMT

پویش ملی ضیافت همدلی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۰۶۶

پویش ملی ضیافت همدلی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد 

محسن مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این پویش ملی در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان ماه رمضان امسال ادامه دارد. 

وی افزود: هدف از اجرای این پویش ملی در کهگیلویه و بویراحمد جلب هر چه بیشتر مشارکت‌ های مردمی برای کمک به افراد و خانواده های زیر پوشش بهزیستی استان است. 

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محورهای این پویش ملی شامل پرداخت کمک نقدی، اهدای بسته ‌های معیشتی، غذای گرم و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تأمین جهیزیه و سایر نیازمندی ‌های افراد و خانواده‌ های زیر پوشش بهزیستی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت روزافزون مردم در قالب رزمایش ملی کمک‌ های مؤمنانه، عنوان کرد: درخواست می شود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی کمک ‌های نقدی و غیرنقدی خود در قالب پویش ملی ضیافت همدلی را به مؤسسه ‌های خیریه وابسته به بهزیستی و اداره ‌های بهزیستی شهرستان ‌های این استان تحویل دهند. 

وی ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی می ‌توانند کمک‌ های نقدی خود را به شماره کارت مجازی مشارکت های مردمی بهزیستی ۶۳۶۷۹۵۷۰۱۸۲۸۱۳۴۰، شماره شبا Ir۰۶۰۱۰۰۰۰۴۱۷۰۰۳۴۵۴۱۷۹۸۰۴۲ و شماره حساب ۴۱۷۰۰۳۴۵۴۴۱۷۹۸۰۴۲ مشارکت های مردمی بهزیستی این استان نزد بانک ملی واریز کنند. 

افزون بر ۱۱ هزار خانوار در قالب بیش از ۲۳ هزار نفر از جمعیت ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بهزیستی این استان هستند. 

تاکنون افزون بر ۱۸ هزار معلول در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که بیش از ۶ هزار نفر آنها به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره مند بوده و حدود ۱۸۰ نوع خدمت نیز به آنان ارائه می شود. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد همدلی یاسوج سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد همدلی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد همدلی یاسوج سازمان بهزیستی کشور معلولان اخبار کنکور کهگیلویه و بویراحمد پویش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏