Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@16:49:30 GMT

اتفاق تلخ برای خانم سرمربی

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۴۹۳

مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در غم از دست دادن پسر خود سوگوار شده است. ناطقان: مرضیه جعفری، سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در غم از دست دادن پسر خود سوگوار شد. او که بارها و بارها به همراه این تیم در لیگ برتر فوتبال بانوان جام قهرمانی را بر بالای سر خود برده بود ماهها درگیر بیماری فرزندش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبه همین بهانه در لیگی که به پایان رسید و در بازی با سپاهان در اردوی تیمش حاضر نشد. در مسابقه ای که تیمش دو بر یک بازنده شد و در نهایت جام قهرمانی را با وجود برتری در برابر تیم وچان کردستان در هفته پایانی از دست داد. مرضیه جعفری در آن برهه از زمان در خصوص غیبت خود در بازی با سپاهان گفته بود:« در بازی مقابل سپاهان اصفهان به دلیل بستری شدن پسرم در بیمارستان همراه تیم نبودم و بازیکنانم بدون مربی برابر این تیم مسابقه دادند که 2 بر یک شکست خورده و صدرنشینی را از دست دادند. فکر می‌کنم اگر این اتفاقات رخ نمی داد و من کنار تیم بودم، شاید چنین نتیجه‌ای به دست نمی‌آمد. در بازی پایانی برابر وچان کردستان همراه تیم بودم و خوشبختانه 4 بر صفر پیروز شدیم. به هر حال به تیم شهرداری سیرجان تبریک گفته و به شاگردانم هم که از جان و دل زحمت کشیدند، خسته نباشید می‌گویم. شاید یک اتفاق باعث شد قهرمان‌نشویم، چون نبود یک مربی در کنار تیم تاثیرگذار است و شاگردانم نگران بیماری پسر من بودند.»

قهرمانی این فصل شهرداری بم در لیگ برتر بانوان می توانست هشتمین قهرمانی متوالی این تیم باشد که به خاطر یک اتفاق رقم نخورد. به نوبه ی خود به مرضیه جعفری و خانواده اش فقدان از دست دادن پسرش را تسلیت می گوییم. روحش قرین رحمت واسعه الهی. منبع: خبر انلاین برچسب ها: اتفاق تلخ ، خانم سرمربی ، مرگ پسر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اتفاق تلخ خانم سرمربی مرگ پسر مرضیه جعفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از رزمی‌کار دختر و پسر در باشگاهی در منطقه لواسان، یک منبع آگاه در شهرداری لواسان در واکنش به این اتفاق گفت: «این اتفاق در یک زمین روباز رخ داده است. آن افراد تحت نظر یک باشگاه نبودند و به صورت آزاد تمرین می‌کردند.» پس از این موضوع سرپرست شهرداری لواسان گفت: «با برکناری آقای مصطفی خدابنده مسئول واحد فرهنگی ورزشی شهرداری لواسان، آقای یوسف نخلی در این مسئولیت به عنوان سرپرست مشغول به کار خواهد شد.» تصاویری که در این زمینه فارس منتشر کرده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • وحید شمسایی: حذف ژاپن؟ این اتفاق، یک شگفتی نیست و همه پیشرفت کرده‌اند
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • چهره پرافتخار آبی پوش می شود | اولین تصمیم مهم باشگاه استقلال پس از تغییر مالکیت
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • بمب بزرگ استقلال پس از تغییر مالکیت