Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر- گروه بین الملل: بامداد امروز، منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌ صدا درآمدن آژیرهای هشدار حمله موشکی در اطراف تأسیسات هسته ای دیمونا خبر دادند.

پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع صهیونیستی گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی بعد،‌ ضمن تأیید گزارش‌های منتشر شده، در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شد که در منطقه نقب سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاسخ به آن، چند دقیقه پیش، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه سوریه مورد حمله قرار داد.

پس از این حمله، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقاتی را درباره رهگیری موشک سوری که به جنوب فلسطین اشغالی اصابت کرده است، آغاز می کند.

در این بیانیه آمده بود: تاکنون مشخص نشده است که عملیات رهگیری با موفقیت اجرا شده است یا خیر و جزئیات در حال بررسی است.

رژیم صهیونیستی در حالی به طور رسمی به ناکامی خود در رهگیری موشک شلیک شده از خاک سوریه اذعان می کند که این رژیم ادعا می کند از جدیدترین و پیشرفته ترین سامانه های دفاعی ساخت آمریکا موسوم به گنبد آهنین برخوردار است این حادثه با واکنش های داخلی مقامات رژیم صهیونیستی مواجه شد. آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی امروز در توئیتی به انفجار بامدادی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی واکنش نشان داد.

وی گفت: شرایطی که در آن موشکی با کلاهک ۲۰۰ کیلوگرمی به سوی اسرائیل شلیک می‌شود، می‌توانست به شکل دیگری رقم بخورد.

لیبرمن در ادامه افزود: نتانیاهو می‌خوابد تا تنها برای انجام امور شخصی خود آماده شود.

پس از وی، «آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونیستی به انفجار در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای دیمونا واکنش نشان داد و به ناکامی پدافند هوایی تل آویو در رهگیری موشک شلیک شده از خاک سوریه اذعان کرد.

وی در توئیتی نوشت: تحقیقات اولیه در خصوص حادثه شلیک موشک زمین به هوا از سوریه به سوی اسرائیل بیانگر این است که رهگیری موشک صورت نگرفته است.

در همین حال شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده است: موشکی که از سوی سوریه شلیک شده در آسمان منفجر شده و ترکش‌های آن در نقب پخش شده است.

شبکه «العربیه» نیز به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که ارتش اسرائیل دو بار در رهگیری موشک ناموفق عمل کرده است.

رژیم صهیونیستی در حالی به طور رسمی به ناکامی خود در رهگیری موشک شلیک شده از خاک سوریه اذعان می کند که این رژیم ادعا می کند از جدیدترین و پیشرفته ترین سامانه های دفاعی ساخت آمریکا موسوم به گنبد آهنین برخوردار است. شکست ها و ناکامی های رژیم صهیونیستی تنها به ناکامی های میدانی و امنیتی در رهگیری موشک محدود نمی شود بلکه این رژیم در عرصه سیاست داخلی هم نیز شکست خورده است.

ناکامی سیاسی این رژیم در داخل به موضوع انتخابات اخیر آن – و اینکه نتانیاهو به عنوان نخست وزیر برکنار شود یا ادامه دهد - مربوط می شود. این شکست پرده از حجم بحران در سیاست داخلی این رژیم برمی دارد؛ این انتخابات چهارمین انتخاباتی که در راستاس کشمکش بین نیروهای جناح راست رژیم و دیگر نیروهای جناح چپ و چپ میانه است که سالها در صحنه سیاست این رژیم در انزوا بودند.

در این انتخابات گروه های حاضر در صحنه انتخابات هم وضعیتی بهتر از شخص نتانیاهو - که با مشکلات فراوان ناشی از فساد دست و پنجه نرم می کند – ندارند. این گروه ها هیچ نقطه اشتراکی جز مخالفت با نتانیاهو – که از تشکیل کابینه واحد درمانده است – ندارند.

کد خبر 5195398

منبع: مهر

کلیدواژه: تاسیسات هسته ای دیمونا رژیم صهیونیستی تل آویو آویگدور لیبرمن اویخای ادرعی ایالات متحده امریکا روسیه عراق رژیم صهیونیستی ایران عربستان سعودی فلسطین افغانستان برجام سوریه لبنان کمیسیون ویژه برجام اخراج دیپلمات اوکراین ارتش رژیم صهیونیستی رهگیری موشک فلسطین اشغالی خاک سوریه شلیک شده هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، المیادین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان در شلیک دستکم ۳۰ موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی اذعان کردند که پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

همچنین، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در راستای حمایت از مردم مقاوم غزه و مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به روستاهای مقاوم جنوب لبنان ومنازل آن، شهرک میرون و شهرک‌های اطراف آن را با دهها موشک کاتیوشا درهم کوبیدند.

کد خبر 6090473

دیگر خبرها

  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی
  • درخواست وزیر صهیونیست برای شلیک به فلسطینی‌ها به جای بازداشت آنها
  • واکنش کاربران ایرانی به خیانت اردن
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند