Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکراله سلمان‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی شبانه روز گذشته از ۵۰۵ نمونه تشخیصی گرفته شده در آبادان، خرمشهر و شادگان ۲۳۰ بیمار مثبت قطعی ابتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند.

وی کل موارد مثبت بستری در بیمارستان را ۳۰۲ نفر اعلام وبیان کرد: براساس معیارهای تشخیصی ابتلای ۱۰۴ بیمار در آبادان به کرونا، ۹۰ بیمار در خرمشهر و ۳۶ بیمار در شادگان تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمان‌زاده افزود: از موارد مثبت جدید شناسایی شده در منطقه جنوب غرب خوزستان ۱۹۳ بیمار شامل ۷۱ بیمار در آبادان ، ۸۸نفر در خرمشهر و ۲۴ بیمار در شادگان به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان به بستری ۶۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های ‌آبادان، خرمشهر و شادگان اشاره کرد و گفت: ۳۸ بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعته گذشته ۲ بیمار کرونایی در خرمشهر و ۲ بیمار نیز در شادگان جان خود را از دست دادند.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان آبادان ویروس کرونا خوزستان آبادان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ حزب لیبرال دموکرات انگلیس در گزارشی اعلام کرد بیمارانی که دچار سکته قلبی در انگلیس می‌شوند باید بیش از ۲۴ ساعت معطل بمانند تا آمبولانس اورژانس سر برسد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از لندن، براساس گزارشی که حزب لیبرال دموکرات‌ها امروز منتشر کرد، پارسال در انگلیس، اهداف خدمات آمبولانس، در همه سازمان‌های بهداشت و درمان این کشور، محقق نشد. براساس این گزارش، هدف وزارت بهداشت و درمان انگلیس این است که در موارد حاد، از جمله سکته‌های مغزی یا قلبی، آمبولانس‌ها در مدت ۱۸ دقیقه سر بالین بیمار برسند که تقریب در همه مناطق، پارسال چنین نشد.
در گزارش حزب لیبرال دموکرات‌های انگلیس آمده است مثلا در دو مورد در مناطق وارینگتون (Warrington) و استافوردشایر (Staffordshire) افرادی که خونریزی داشتند، بیش از ۲۵ ساعت منتظر آمبولانس ماندند.
ایندیپندنت نوشت جولیان هارتلی (Julian Hartley)، میدر عامل تامین خدمات در سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس می‌گوید با توجه به کمبود نیروی انسانی، کاهش امکانات، همراه با افزایش درخواست ها، دولت انگلیس باید فورا بودجه بهداشت و درمان را افزایش دهد. وی افزوده در حالی که تقاضا برای خدمات بهداشتی و درمانی هیچ گاه تا این اندازه فراوان نبوده است، مدیران بیمارستان‌ها و آمبولانس‌ها تلاش می‌کنند تا تاخیر‌ها را کم کنند.
به نوشته روزنامه ایندیپندنت، ماه گذشته یک شرکت خصوصی که اخیرا در منطقه شرق انگلیس فعالیت می‌کند، برای اعزام آمبولانس، از هر بیمار ۹۹ پوند می‌گیرد. این روزنامه نوشت پارسال ۳۴ هزار بیمار در درون آمبولانس‌ها در بیرون از بیمارستان‌های انگلیس منتظر ماندند تا در اورژانس بیمارستان‌ها پذیرش شوند و آسیب دیدند.
بر اساس گزارش ماه پیش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، هفت میلیون بیمار در این کشور در فهرست انتظار آغاز درمان در بیمارستان‌های دولتی انگلیس اند.

دیگر خبرها

  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران