Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@05:49:32 GMT

افزایش تخفیف‌ها برای مسافران احراز هویت شده

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۷۱۲

افزایش تخفیف‌ها برای مسافران احراز هویت شده

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ فرنوش نوبخت گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه به مسافران احراز هویت شده که بیش از ۲۰۰ سفر در سال انجام دهند از ۳ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌های داده شده، بهره مند می‌شوند و عنوان مسافران نقره‌ای را دریافت می‌کنند.

وی همچنین اضافه کرد: مسافرانی که بیش از ۳۰۰ سفر در سال را انجام دهند نیز ۵ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌ها به آن‌ها ارائه می‌شود و به عنوان مسافران طلایی شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت گفت: برای تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت‌های مبلغ دار نیز حداکثر ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بلیت‌های تک سفره ارائه می‌شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ۵ درصد تخفیف و مسافران هشتگرد از ۱۰ درصد تخفیف بهره مند می‌شوند.

نوبخت ادامه داد: همچنین به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک ده درصد تخفیف و در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که برای احراز هویت خود اقدام کنند، می‌توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف‌های اعمال شده بهره‌مند شوند.

نوبخت گفت: تخفیف‌های مربوط به اقشار خاص نیز همانند سنوات گذشته اعمال می‌شود و مسافران شهر زیرزمینی می‌توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه کنند.

پربیننده ترین سخت ترین روز بهشت زهرای تهران در ۵۰ سال اخیر! ضرورت توقف اجرای طرح ترافیک بلیت مترو و اتوبوس گران شد تمامی پارک‌های تهران باید تعطیل باشد هاشمی: تعداد صندوق‌های رای در تهران دست‌کم ۲برابر شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مترو درصد تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور