Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از بخشودگی ۲ برابری جرایم رانندگی در این استان از چهارم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ فضل‌الله شیری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بخشودگی ۲ برابری جرایم رانندگی در راستای مساعدت به مردم صورت می‌گیرد.

او افزود: بر این اساس تمام جرایمی که تا پایان سال ۱۳۹۹ به عنوان معوق مانده و ۲ برابر شده‌اند، از روز شنبه چهارم اردیبهشت به همان مبلغ اولیه خود برگشته و شهروندان می‌توانند اصل جریمه را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح تا پایان دی ماه امسال برقرار است و شهروندان می‌توانند نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند، گفت: شهروندان از طریق دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ یا سایت راهور ۱۲۰ می‌توانند لیست جرایم را دریافت کنند، امکان پرداخت جرایم از درگاه‌های بانکی به صورت حضوری و غیر حضوری میسر است.

شیری افزود: برای توقیف خودروها به علت خلافی مبلغ ۳۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده در حالی که پیش از این ۱۰ میلیون ریال بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرایم رانندگی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛  رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم آزادی این زندانیان گفت: ۵۰ نفر از این زندانیان، از محکومان جرایم مالی مانند مهریه و نفقه بودند که با کمک ستاد دیه استان آزاد شدند.

غلامعلی محمدی افزود: ۱۰۵ زندانی دیگر نیز با کمک حقوقی و قضایی به مناسب سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان، آزاد شدند.

وی افزود: اصلاح و تربیت مددجویان، مهمترین ماموریت و هدف سازمان زندان‌ها است.

محمدی گفت: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم مالی نیز در دستور کار است که ستاد دیه هرمزگان در این زمینه فعالیت خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، به ۱۲ نفر از زندانیان به نمایندگی از دیگر زندانیان، حجم آزادی اهداء شد.

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • طرح ویژه پلیس راهور برای موتورسواران و عابران پیاده
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • اعلام جرم پلیس علیه سازمان‌هایی که در قبال کاهش سوانح ترافیکی کرمانشاه کوتاهی می کنند
  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات