Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@05:43:31 GMT

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۸۰۴

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در استان قزوین

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ امیرعلی حسینیانی مراسم نمادین اولین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه به مناسبت گرامیداشت روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر پنجشنبه اظهار کرد: بنا به تدبیر و ابلاغ فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مأموریتی که به مسئولین اقشار و معاونین در ماه مبارک رمضان و در راستا کمک مومنانه ابلاغ شده بود امروز ۴۰ هزار بسته معیشتی آماده و تا پایان ماه مبارک رمضان بین مستضعفین توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت صاحب الامر (عج) استان قزوین اذعان کرد: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه از شروع ماه مبارک رمضان تا به امروز در سالروز تأسیس نهاد ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است ۵ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شده‌است.

وی افزود: ۲۰ هزار بسته معیشتی در دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ۲۰ هزار بسته معیشتی در شب عید فطر بین نیازمندان در سطح استان توزیع می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: احداث و تعمیر ۳۰۶ واحد مسکونی مستمندان و مستضعفین استان اعم از کمیته‌امداد، سازمان بهزیستی، مستمندان و محرومین پیشکسوان و بسیجیان نیز در دستور کار قرار دارد که امور ساخت و تعمیر تعدادی از این واحدها آغاز شده است.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت‌های ما در این ایام یاخت و تعمیر ۴۸ مدرسه مناطق محروم الموت، طارم، بخش مرکزی استان قزوین و سایر شهرستان‌ها است.

این مسئول در پایان با اشاره به حفظ کرامات انسانی ابراز کرد: ۲۰ هزار پرس نان در قالب نذر نان با هماهنگی بسیج اصناف و نانوایان در طول ماه مبارک رمضان تهیه می‌شود و مستضعفین با کارتی که در اختیار دارند می‌توانند در طول ماه مبارک رمضان از نانوایی نان تهیه کنند.

کد خبر 5195420

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی قزوین کمک مومنانه ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر زلزله واکسن کرونا گناوه روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران ماه رمضان ۱۴۰۰ اردبیل ماه مبارك رمضان محدودیت های کرونایی هزار بسته معیشتی ماه مبارک رمضان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران