Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:30:43 GMT

محدودیت‌های کرونایی در همدان تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۸۴۱

محدودیت‌های کرونایی در همدان تشدید می‌شود

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان همدان گفت: فعالیت برخی از مشاغل گروه یک از روز شنبه ۴ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی در شهر همدان یک روز در میان می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محمدعلی محمدی از تشدید محدودیت‌های مشاغل ضروری در شهر همدان خبر داد و اظهار داشت: فعالیت برخی از مشاغل گروه یک از روز شنبه 4 اردیبهشت تا اطلاع ثانوی در شهر همدان یک روز در میان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع گسترده بیماری و مخاطرات بسیار جدی ناچار به تشدید برخی از محدودیت‌های طرح هوشمند مدیریت کرونا هستیم افزود: بر این اساس  تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، سازمان صمت، اماکن انتظامی، مرکز بهداشت و ستاد صیانت نیز نظارت لازم را در این زمینه اعمال خواهند کرد.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه بازار سر گذر یکی از مناطق پر ازدحام و خطرناک شهر همدان است که انتظار داریم ضمن توجه واحدهای صنفی به پروتکل ها، شهروندان نیز حتی المکان حضور کمتری در این گونه اماکن پرخطر داشته باشند مطرح کرد:تعدادی از مشاغل گروه یک که از روز  شنبه مورخ چهارم اردیبهشت‌ماه تا اطلاع ثانوی صرفا به صورت زوج و فرد مجاز به فعالیت هستند به شرح ذیل است.

نقاهتگاه‌های مشگین شهر آماده ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستندواردات 2 میلیون دوز واکسن کرونا به ایران / واکسیناسیون عمومی ‌کرونا طبق سند ملی ‌اجرا خواهد شد‌آمار کرونا در ایران| فوت 453 نفر در 24 ساعت گذشته

-مراکز تهیه، تولید و طبخ مواد غذایی و خوراکی آماده و صرفا بیرون‌بر شامل تمام گروه‌های غذایی سرد، گرم، آشامیدنی، بستنی و آبمیوه، خشکبار، شیرینی و مشاغل مشابه.

- شرکت‌های خدمات اینترنتی اعم از تامین کنندگان اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی و شرکت‌های خدماتی مبتنی بر اینترنت.

- تعمیرگاه‌های انواع خودرو، لوازم خانگی، الکتریکی، الکترونیکی، کامپیوتر و تاسیساتی، تمامی دمات فنی و کارواش.

- فروشگاه‌های انواع قطعات، لوازم یدکی، الکتریکی، الکترونیکی، صیادی، کشاورزی و تاسیساتی و سایر ملزومات مورد نیاز تولید.

- فروشگاه‌های انواع مصالح ساختمانی از قبیل گچ، سیمان، سرامیک، لوله و اتصالات، محصولات فولادی، آهن و آلومینیوم و پاساژهای تخصصی نظیر لاستیک، قطعات یدکی، آهن آلات، کامپیوتر به استثنا پوشاک، کیف و کفش و موبایل و آهن‌آلات.

-لیتوگراف، تایپ و تکثیر و دفاتر فنی مرتبط، دفاتر آگهی تبلیغاتی، فروشندگان کاغذ و مقوا، خشکشویی‌ها، مراکز فروش عینک‌های طبی، فروشگاه‌های مواد شیمیایی با کاربرد صنعتی و کشاورزی و غذا و ملزومات حیوانات خانگی، ملزومات و تجهیزات دامپزشکی.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در استان همدان
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی در همدان
  • نمایشگاه هفته مشاغل در شاهرود
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان