Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:01:30 GMT

واکنش گل‌محمدی به آسان بودن گروه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۴۸۷۹

واکنش گل‌محمدی به آسان بودن گروه پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که گروه پرسپولیس ساده نیست و حریفان این تیم قدرت زیادی دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی برگشت با گوآ حضور یافت و در خصوص سه پیروزی تیمش در بازی رفت مورد سوال قرار گرفت و همچنین درباره بازی های بعدی این تیم نیز اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی همچنین به مشکلات تیم پرسپولیس اشاره و از مسئولان این تیم تقاضا کرد که نسبت به حل مشکلات، اقدام کنند.

 

او با اشاره به وضعیت گروه پرسپولیس و این ادعا که گروه پرسپولیس ساده تر از بقیه قلمداد می‌شود، اظهار داشت: نتایجی که گرفتیم حاصل تلاش تمام بازیکنان این است و خصوصا بازیکنان با اعتماد به نفس و تمرکز توانستند نتایج خوبی کسب کنند. شاید فکر کنند گروه ما ساده است و به همین خاطر نتایج مناسب کسب شده اما واقعا گروه ما ساده نیست و همین تیم گوآ که ما بازی آخرمان را انجام دادیم، فکر می‌کردند یک تیم ضعیفی باشد اما همه دیدند کیفیت خوبی دارند و با برنامه، دونده و منسجم بازی می‌کند. آن‌ها با قلبشان بازی می‌کنند و همه میبینیم که گروه ما سخت است.

یحیی با اشاره به دو تیم دیگر گروه توضیح داد: از آنطرف الریان و الوحده با بازیکنان و مربیان خیلی حرفه‌ای حضور دارند و همه این‌ها باعث شده گروه ما جزو سخت‌ترین گروه ها باشد. بازیکنان ما نگاه و رویکرد خوبی به مسابقات دارند. بازیکنان ما با تلاش مضاعف توانسته‌اند نتایج خوب را کسب کنند و این در حالی است که بازیکنان ما با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. ما با مشکلات زیادی وارد مسابقات شدیم و جا دارد از مسئولان باشگاه هم تقاضا کنم که نسبت به حل مشکلات زودتر اقدام کنند.

 

وی در واکنش به اینکه هر دو گل دریافتی این تیم از روی ضربه ایستگاهی بوده و آیا برنامه‌ای برای حل این مشکل دارند، گفت: ما باید یک مقدار نظم دفاعی را در زمان ضربه ایستگاهی بیشتر کنیم.همچنین جاگیری دروازه‌بان مسائلی بود که در آن ضربات ایستگاهی گل خوردیم. فرصت زیادی برای تمرین هم نیست اما باید سعی کنیم تمرکز خوبی روی ضربات داشته باشیم و به شکلی نشود که نقطه ضعف تیم ما شود. ما این اتفاق و دو گلی که خوردیم، قبلا کم تکرار شده بود اما اینکه در این مسابقات انجام شده باید با تمرین و تمرکز بیشتر مساله را برطرف کنیم.

 

او همچنین در پایان صحبت هایش اعلام کرد که پیروزی در نیمی از مسابقات مهم نیست و تیمش باید در تمام بازی ها به برتری برسد.

 

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند با همین نتایج ادامه دهد؟ گفت: موفقیت در نصف مسابقات مهم نیست و باید در سه بازی بعدی هم نتیجه بگیریم. هدفمان این است که با حداکثر امتیاز صعود کنیم و همه بازی هایی که پیش رو داریم، برایمان مهم است و باید با تمرکز بالا وارد بقیه مسابقات شویم. اگر فکر کنیم کار تمام است به مشکلات بزرگی میخوریم و باید سعی کنیم انگیزه را تا آخرین لحظه مسابقات ادامه دهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس تهران یحیی گل محمدی گروه پرسپولیس گل محمدی گروه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان