Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیما رئیسی بانوی نابینای بلوچ که به تازگی مدرک دکتری جامعه‌شناسی سیاسی خود را اخذ کرده در این تصویر که در چابهار گرفته شده با پلاستیک و عصای‌سفیدی در دست، سواحل دریا را قدم میزند و ‎زباله‌ جمع‌آوری می‌کند.

امروز ۲ اردیبهشت روز جهانی زمین پاک است. و این گوشه‌ای از فعالیت‌های این دختر نابینای ‎بلوچ است که گروه کوچک پاکبانان طبیعت و موسسه‌ خیریه‌‌ای را نیز برای نابینایان استان خود راه‌اندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرگیتی نیز در راستای تقدیر از این بانوی توانمند تصمیم گرفت تا دبیرستان سه کلاسه دخترانه‌ای را به نام «دکتر سیما رئیسی» در نیک شهر استان سیستان و بلوچستان احداث کند تا نام او تا ابد در ذهن دختران این سرزمین جاودانه گردد.

هزینه ساخت این مدرسه از محل فروش کتاب زندگینامه زهرا گیتی نژاد مدیرعامل موسسه مردم نهاد مهرگیتی تامین گردیده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003H52

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • اولین تصویر از درب طلای حرم امام رضا (ع)
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • بازوان توانمند کارگران تضمین کننده توسعه و رونق تولید در جامعه است
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • زن خبرساز در سخنرانی رئیسی