Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد کرونا شهرستان آبادان در راستای اجرای تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به وضعیت قرمز شهرستان آبادان، تا اطلاع ثانوی اقدام به تعطیلی گروه‌های شغلی دو، سه و چهار در سطح شهرستان کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، با توجه به وضعیت قرمز شهرستان آبادان به منظور خارج شدن هر چه سریع تر از این وضعیت در راستای تعطیلی گروه‌های شغلی غیر مجاز در مناطق قرمز، اکیپ‌های بازرسی متشکل از دفتر بازرسی فرمانداری، اداره اماکن، ناجا، اتاق اصناف، مرکز بهداشت، ناحیه مقاوت بسیج و اتحادیه ها در قالب گشت مشترک در مناطق پرتردد آبادان در بازارها حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آبادان و رییس ستاد مقابله با کرونای شهرستان نیز از آن دسته اصنافی که با ستاد کرونا همکاری داشته اند، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد این وضعیت هر چه زودتر پایان یابد.

در همین خصوص سید زین العابدین موسوی بر تعطیلی جمعه بازار و بازار سنتی جنب پل مدن تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در آبادان در پایان افزود: تمام مراسم مناسبتی در این ایام تعطیل اعلام می شود و با برگزار کنندگان اینگونه مراسم تجمعی اعم از عروسی و  عزاداری، برخورد می شود و خاطیان به دستگاه‌ قضا معرفی می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محدودیت ها فرمانداری ویژه آبادان بازارها کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران