Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@20:08:34 GMT

کتابی درباره هیپنوتیزم‌درمانی به قیمت ۴۵هزار تومان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۴۸۶

کتابی درباره هیپنوتیزم‌درمانی به قیمت ۴۵هزار تومان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتشارات ارجمند، کتاب «سوال همان جواب است: تمرکز بر راه‌حل‌ها به کمک هیپنوتیزم‌درمانی شناختی در عمل»، نوشته تریور سیلوستر با ترجمه مهدی پوراصغر و دکتر میترا مصلحی جویباری  را روانه بازار کتاب کرد.

هیپنوتیزم‌درمانی شناختی می‌گوید که راه‌حل مشکلاتی که افراد برای آن‌ها به مشاوران و درمانگران مراجعه می‌کنند، در خود مشکل نهفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درمانگران به جای برچسب زدن به مشکلات افراد، با به‌کارگیری شیوه منحصربه‌فرد ارتباط هر مراجعه‌کننده، با دنیا و با بهره‌مندی از رویکردهای متفاوت به مراجعان در خلق راه‌حل‌های مختص خودشان کمک می‌کنند.

در این کتاب، چارچوب هیپنوتیزم‌درمانی شناختی با جزئیات بیان‌شده است و خواننده را از اولین جلسه درمانی تا کل مسیر رسیدن به نتیجه موفقیت‌آمیز می‌کشاند. این کتاب به شما سؤالاتی را یاد می‌دهد که شما را به بطن مشکل مراجع و راه‌حل برده و نشان می‌دهد چطور از پاسخ‌ها برای ایجاد تلقیناتی جامع استفاده کرده و در عین حال انتخاب‌تان از مداخله را هدایت می‌کند. هدف این رویکرد این است که کاملاً به وضوح بتوانیم به هر چیزی که الگوی مشکل مراجعان‌مان را تشکیل می‌دهد، ‌دست یابیم.

این کتاب در ۲۲۴ صفحه با قیمت ۴۵هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات ارجمند قابل دسترسی است.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1507684

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نویسنده روانشناسی معرفی کتاب ناشران صنعت نشر هیپنوتیزم درمانی راه حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 عباس امیری‌فر از نزدیکان سابق محمود احمدی نژاد مدعی شد: «به احمدی نژاد گفتم با هر کی میخوای دربیفت ولی آقا، رهبر و ولی فقیه توعه. احمدی نژاد گفت مشکل ما خود ایشونه!» ادعای مشاور سابق احمدی نژاد را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • هوجیچا ؛ از چای سبز برشته شده ژاپنی تا تقویت عملکرد شناختی!
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • پیگیری مشکل پل های عابرپیاده اسلامشهر
  • نبود اسپانسر مشکل اصلی فوتبال مازندران
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می دهند