Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:46:53 GMT

لیست احتمالی اسلواکی برای یورو 2021

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۵۸۳

لیست احتمالی اسلواکی برای یورو 2021

تیم ملی اسلواکی در گروه دشواری در یورو 2021 قرار دارد و به دنبال حضوری آبرومندانه در این رقابت هاست.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی اسلواکی در گروه E رقابت های یورو 2021 با تیم های قدرتمند سوئد، لهستان و اسپانیا همگروه است. و برای صعود از این گروه ماموریتی نزدیک به غیرممکن را پیش رو دارد. "نشریه بیلد" آلمان در گزارشی کوتاه به بررسی شرایط این تیم پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم ملی اسلواکی در آخرین دوره (یورو 2016) در جمع بهترین تیم های سوم مرحله گروهی به دور یک هشتم نهایی مسابقات راه یافت اما مقابل آلمان شکست خورد. ستاره شماره یک این تیم در یورو 2021 میلان اشکرینیار مدافع اینترمیلان است که امید زیادی به او وجود دارد. این تیم کار سختی برای صعود از گروه E با حضور تیم های قدرتمند لهستان، اسپانیا و سوئد دارد.

 


میلان اشکرینیار (راست) فوق ستاره تیم ملی اسلواکی در حال انجام شادی گل در کنار هم تیمی هاش؛ اسلواکی امید زیادی به درخشش او در یورو دارد.

 

 

نشریه بیلد با انتشار لیست زیر اعلام کرد که این لیست نهایی تیم ملی اسلواکی برای یورو نیست اما به احتمال بسیار این بازیکنان، تیم ملی کشورشان را در یورو 2021 همراهی خواهند کرد:

 

دروازه بانان:
مارتین دوبراوکا (نیوکاسل)، دومینیک گریف (براتیسلاوا)، دوسان کوچیاک (لخیا گدانسک)

 

مدافعان:
میلان اشکرینیار (اینترمیلان - کاپیتان)، مارتین والجنت (مایورکا)، لوبومیر ساتکا (لخ پوزنان)، دیوید هانکو (اسپارتا پراگ)، یاکوب هولبک (پیاست)، پیتر پکاریک (هرتا)، لوکاس پوشک (براتسلاوا)، مارتین کوشلینک (اسلوان لیبرس)، توماس هوبکان (نیکوزیا)

 

هافبک ها:
لوبوتکا (نیاپل)، یاکوب هرومادا (اسلاویاپراگ)، لازیو بنز (آگزبورگ)، پاتریک هروسوسکی (خنک)، کوکا (پارما)، یان گریوس (مینسوتایونایتد)، ماتوس برو (ویتس آرنهیم)، دودا (کلن)، آلبرت روسناک (رئال سالت لیک ستی) و توماس سوسلو (گرونیخن)

 

مهاجمان:
لوکاس هاراسلین (ساسولو)، روبرت ماک (بوداپست)، ولادیمیر ویس (براتیسلاوا)، روبرت بوزنیک (فاینورد)، دیوید استرلک (براتیسلاوا)، میشل دوریس (اومانیا نیکوزیا) و ایوان شارنز (ژابلونک)

 

بی شک نام استفان تارکوویچ نامی آشنا برای فوتبالدوستان اسلواکی است. مدافع چپ سابق اسلواکی که بعد از خداحافظی از فوتبال چندین باشگاه را مدیریت کرد. استفان تارکوویچ از سمت مدیر فنی به عنوان سرمربی تیم ملی نقل مکان کرد. او  این پست را از اکتبر 2020 حفظ کرده است.

تیم ملی اسلوواکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسلوواکی تیم ملی اسلواکی یورو 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت

حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، ظهر پنج شنبه با اشاره به بارش‌های اخیر بهاری در استان تهران، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده شاهد هیچ چالشی در حوزه آبگرفتگی و وقوع سیلاب در استان تهران نبودیم.

یزدی مهر با بیان اینکه طی روز‌های اخیر در اغلب نقاط کشور بارندگی‌های شدید سیل آسا را شاهد بوده ایم، گفت: مجموعه اداره کل مدیریت بحران استان تهران با احصا و جمع آوری نقاط ضعف و قوت مدیریت این سیلاب‌ها، درس آموخته‌هایی را که برای مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی در حوزه «مخاطرات ناشی از آب» وجود دارد را گردآوری می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بابیان اینکه سیلاب سیستان و بلوچستان، یکی از منابع در امر جمع آوری درس آموخته‌های این حوزه محسوب می‌شود، افزود: با وجود تفاوت‌های ساختاری، جغرافیایی و توپولوژی سیستان با پایتخت، استفاده از درس آموخته‌های این استان در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آمادگی قبل از وقوع بحران و همچنین اقدامات حین بحران از اهمیت برخوردار است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر‌های ایران به لحاظ موقعیت‌های جغرافیایی در مسیر حوضه‌های آبریز مختلف قرار دارند، عنوان کرد: در این خصوص ضروری است که بیش از گذشته به تهیه و تدوین «طرح جامع خطر پذیری سیلاب» بیاندیشیم و راهکار‌های لازم برای کاهش این اثرات را پیش بینی کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم