Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:19:51 GMT

لیست احتمالی سوئد برای یورو 2021

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۵۹۴

لیست احتمالی سوئد برای یورو 2021

تیم ملی سوئد در هفتمین حضور خود در جام ملت های اروپا امید زیادی به کسب یک مقام شایسته است.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی سوئد در رقابت های یورو 2021 در گروه E با تیم های لهستان، اسلواکی و اسپانیا همگروه است. این تیم که به تازگی بار دیگر زلاتان ابراهیموویچ را هم در کنار خود می بیند، امیدوار است که هفتمین حضور اروپایی خود را با یک پایان شایسته همراه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"نشریه بیلد" آلمان در گزارشی کوتاه به بررسی شرایط این تیم پرداخته است.

 


دوئلی در مقدماتی جام جهانی: زلاتان ابراهیموویچ سوئدی مقابل لاشا دوالی از گرجستان

 

 

تیم ملی سوئد برای هفتمین بار در رقابت های جام ملت های اروپا شرکت می کند و به درخشش در این دوره بسیار امیدوار است. این تیم امید زیادی دارد که بتواند با رتبه ای خوب به کار خود در یورو 2021 پایان دهد. بازگشت زلاتان ابراهیموویچ بعد از پنج سال این امید را بیشتر کرده است. زلانِ 39 ساله در ماه مارس جشن بازگشت به تیم ملی را گرفت. سوئد اما کار آسانی هم در یورو 2021 نخواهد داشت. این تیم با اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی همگروه است و باید در گروه Eعلاوه بر این تیم، با تیم های لهستان و اسلواکی نیز دیدار کند.

 

نشریه بیلد با انتشار لیست زیر اعلام کرد که این لیست نهایی تیم ملی سوئد برای یورو نیست اما به احتمال بسیار این بازیکنان، تیم ملی کشورشان را در یورو 2021 همراهی خواهند کرد:


رابین اولسن (کالیاری)، کریستوفر نوردفلت (گنچلربیرلیغی)، جانسون (کپنهاگن)، ویکتور لیندلوف (مچستریونایتد)، کاپیتان آندریاس گرانکویست (هلسینبورگ)، پونتوس جانسون (برنتفورد)، فیلیپ هلاندر (گلاسکورنجرز)، آگوستینسن (وردربرمن)، پیر بنگستون (کپنهاگن)، میکل لوستیگ (سولنا)، امیل کرافت (نیوکاسل)، مارکوس برگ (کراسنودر)، روبین کوزین (ماینتز)، زلاتان ابراهیموویچ (آث میلان)

 

آندرسون به عنوان سرمربی تیم ملی سوئد خودش فوتبال بازی کرده و بخش قابل توجهی از دوران بازی اش را در هلمشتات ، جایی که اولین تجربه مربیگری خود را نیز بدست آورد، سپری کرده است. قرارداد وی با سوئدی ها تا سال 2024 اعتبار دارد.

تیم ملی سوئد سوئد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی سوئد سوئد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی سوئد یورو 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا

مدیر اف.بی.آی نسبت به وقوع یک حمله احتمالی تروریستی در خاک این کشور هشدار داده است.

به گزارش ایسنا، کریستوفر رای، مدیر اف.بی.آی گفت، این نهاد به شدت نگران وقوع یک حمله هماهنگ شده احتمالی علیه آمریکاست.

به نقل از شبکه خبری ان.بی.سی، وی توضیح داد چنین حمله‌ای شاید با آنچه در روسیه توسط داعش خراسان رخ داد، شبیه باشد.

حمله به سالن کنسرت کروکوس در مسکو به تاریخ ۲۲ مارس سال جاری میلادی به کشته شدن ۱۴۴ نفر انجامید که مرگبارترین حمله تروریستی در ۲۰ سال گذشته در مسکو بود.

کریستوفر رای پیشتر در مورد افزایش تهدیدات تروریستی ابراز نگرانی کرده بود و در اوایل ماه جاری میلادی به گروهی از مجلس نمایندگان گفته بود که تهدید تروریستی فعلی بالاترین چیزی است که می‌تواند در زندگی حرفه‌ای خود به یاد داشته باشد.

وی افزود: «وقتی به پیشنه‌ام در این شغل نگاه می‌کنم، به سختی می‌توانم به یاد بیاورم که چنین تهدیدهایی علیه امنیت عمومی و امنیت ملی تا به این شدت بوده باشد.»

بر اساس شهادت کریستوفر رای در این گروه، اف.بی.آی ۴۰۰۰ تحقیق مرتبط با تروریستم بین‌المللی در پایان سال مالی ۲۰۲۳ انجام داده است.

مدیر اف.بی.آی به ان.بی.سی گفت که تهدید تروریستی برای آمریکا در پی عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر «مجید نوری» در سوئد چه گذشت؟
  • در ۷۲ ساعت پرماجرا بر مجید نوری در سوئد چه گذشت؟