Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:52:27 GMT

خطیبی: دیدار فردا برای تراکتور بسیار مهم است

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۵۸۶۹

خطیبی: دیدار فردا برای تراکتور بسیار مهم است

به گزارش ایرنا، «رسول خطیبی» امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نیروی هوایی عراق در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: دیدار رفت، یک بازی فیزیکی بود و دو تیم جنگنده در زمین حاضر شدند که برای بازی برگشت نیز همین تصور را داریم.

وی افزود: در هوای گرم شهر شارجه، بازی‌ها به صورت فشرده برگزار می‌شود و ممکن است که بازیکنان با افت بدنی مواجه شوند، اما سعی می‌کنیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا مشکلی برای بازیکنان به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخاطر همین در دیدار فردا با تفکرات، آرایش و نیروی جدید به میدان خواهیم رفت، چون این دیدار برای ما خیلی مهم است.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم برنده شویم و به هدف‌مان برسیم. تیم ما در سه دیدار نخست نتایج بدی کسب نکرده است و امیدوارم در دیدار فردا تلاش بازیکنانم به نتیجه برسد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در سه دیدار گذشته با تمام وجود به میدان رفتند و بیشتر از توان‌شان تلاش کردند.

خطیبی با اشاره به احتمال ایجاد تغییرات در دیدار مقابل نیروی هوایی، یادآور شد: نمی‌توانم بگویم که چه کسانی به میدان خواهند رفت، اما با توجه به اینکه باید شرایط بدنی همه بازیکنان را حفظ کنیم، در دیدار فردا تغییراتی ایجاد خواهیم کرد. ان‌شاءالله با انرژی بیشتر تیم را به میدان می‌فرستیم و بازیکنان هم خواسته‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنند تا به نتیجه مدنظرمان برسیم.

تراکتور هم اکنون با سه امتیاز در رتبه دوم گروه B لیگ قهرمانان آسیا است و باید در بازی فردا به برتری دست یابد.

دیدار تراکتور و نیروی‌هوایی عراق ساعت ۱۹:۳۰ فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا رسول خطیبی لیگ قهرمانان آسیا 2021 پروندهٔ خبری لحظه به لحظه با چهار نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا رسول خطیبی تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا رسول خطیبی لیگ قهرمانان آسیا 2021 اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا دیدار فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!

به‌گزارش "ورزش سه"، بازیکنان مشترک زیادی در ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال دیده می‌شود که سابقه بازی برای هر دو تیم را دارند. برخی از آنها حتی سابقه گلزنی به تیم کنونی خود با پیراهن رقیب را هم دارند که در نوع خود جالب است.

یکی از این بازیکنان امیرحسین حسین‌زاده است که در آخرین بازی تراکتور در جام حذفی موفق به گل کردن پنالتی خود نشد و خوش شانس بود که تیمش به مرحله بعد راه پیدا کرد.

جالب است بدانید حسین‌زاده آخرین بازیکنی است که با پیراهن استقلال موفق به گلزنی مقابل تراکتور در تبریز شده است. بازیکن سرعتی قرمزها در دیدار برگشت استقلال و تراکتور در لیگ بیست و یکم موفق به گلزنی مقابل تیم کنونی‌اش در مصافی تک به تک با اخباری شد تا استقلال در نهایت آن دیدار را با نتیجه ۱ بر ۰ پیروز شود و در صدر جدول باقی بماند. مسابقه‌ای که ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شده بود.

بعد از آن آبی‌ها تنها یک بار در تبریز به مصاف تراکتور رفتند که در نهایت تراکتور با نتیجه ۲ بر ۰ برابر شاگردان ساپینتو به برتری رسید. ضمن آنکه آن دیدار نیز در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند