Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از سخنان وزیر دفاع پیشین اسرائیل درباره سر جنگی 200 کیلویی موشک شلیک شده به نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا در اسرائیل، وزیر جنگ فعلی این رژیم نیز به شکست در رهگیری موشک اذعان کرد.

به گزارش فارس، روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت‌ آحارانوت»، بعداز‌ظهر امروز (پنجشنبه)، گزارش داد که «بنی گانتز» وزیر دفاع اسرائیل در پاسخ به سؤالی به موضوع شلیک موشک به نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا» در جنوب اسرائیل واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبگاه خبری «الاعلام الحربی المرکزی» با نقل این گزارش خبر داد که وزیر دفاع اسرائیل مدعی شده: «یک موشک ضدهواپیما به سمت پرنده‌های ما و از راه هوا شلیک شد».

گانتز در ادامه افزود: «برای رهگیری موشک تلاش صورت گرفت؛ اما با شکست مواجه شد. ما همچنان درباره این حادثه تحقیق می‌کنیم».

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی نیز ظهر امروز به خبر شلیک موشک به سمت تأسیسات اتمی دیمونا اشاره کرد و در این خصوص گفت: «شرایطی که در آن موشکی با سر جنگی ۲۰۰ کیلوگرمی به سمت اسرائیل شلیک می‌شود، می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم بخورد. نتانیاهو می‌خوابد تا تنها برای انجام امور شخصی خود آماده شود».

لینک کوتاه: asriran.com/003H5L

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا تلاش می کند تا محوریت را در منطقه آسیا و اقیانوسیه به دست بگیرد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه مانند آکواس در تلاش هستند تا نظام امنیتی در منطقه را به نظامی با محوریت آمریکا تبدیل کنند.

وزیر دفاع روسیه، در نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای، هشدار داد: در مورد این منطقه نیز شاهد تلاش های نظامند برای اصلاح نظام امنیتی منطقه از «آسه آن» محور به آمریکا محور هستیم. این کار با تقویت ساختارهای نظامی-سیاسی واشنگتن محور مانند آکواس انجام می شود.

کد خبر 6089114

دیگر خبرها

  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است