Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:18:35 GMT

آرتتا: هواداران سوپرلیگ را 24 ساعته نابود کردند

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۱۰۳

آرتتا: هواداران سوپرلیگ را 24 ساعته نابود کردند

سرمربی تیم آرسنال به حمایت از هواداران فوتبال پرداخت و پیام آن‌ها برای انتقاد از سوپرلیگ را بزرگ‌ترین پیام تاریخ فوتبال دانست.

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام رسمی تشکیل سوپرلیگ بسیاری از هواداران فوتبال مخصوصا در انگلیس به باشگاه‌ها‌ی‌شان انتقاد کردند و با برپایی تجمعاتی خواستند این پروژه منتفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که میکل آرتتا آن را تحسین می‌کند. او اعتراض هواداران و واکنش آن‌ها را یک پیام بزرگ می‌داند.

 

 

 

 

آرتتا در مورد واکنش منفی هواداران به سوپرلیگ گفت:« فکر می‌کنم این اتفاق بزرگ‌ترین درس ممکن بود و اهمیت فوتبال را در دنیا نشان داد. اینکه روح این ورزش به هواداران تعلق دارد. در دوران کرونا برای یک سال سعی داشتیم این صنعت و ورزش را در ورزشگاه‌ها بدون هواداران حفظ کنیم. زمانی که هواداران باید بیرون بیایند و حرف بزنند، کارشان را با صدای بلند انجام می‌دهند و این مسئله واضح است. آن‌ها قدرتمندترین پیام ممکن در تاریخ فوتبال را فرستادند.»

 

سرمربی آرسنال در ادامه افزود:« هر باشگاهی علاقه خودش را کنار گذاشته، یعنی کار درست را انجام داده است. هواداران کسانی هستند که باید به آن‌ها گوش داد. ما آن را کنار گذاشتیم و در عرض 24 ساعت پروژه را نابود کردیم. بنابراین این یک مانیفست بزرگ در تاریخ فوتبال بود.»

 

آرسنال مایکل آرتتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال مایکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • وزیر ورزش: امروز در تاریخ ورزش بهترین است
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است