Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جهانی بازیکنان در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد که باشگاه تراکتور ویزای این بازیکن الجزایری را به وی بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عکاشه حمزاوی در نقل و انتقالات زمستانی راهی تراکتور شد اما در این تیم عملکرد موفقی نداشت.

  پس از این شرایط قرارداد این بازیکن با تراکتور فسخ شد اما در این باره گویا مشکلاتی برای این بازیکن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در همین باره اتحادیه بازیکنان فوتبال به موضوع فسخ قرارداد این بازیکن ورود کرده است و در این رابطه مکاتباتی با فدراسیون فوتبال هم داشته است.   در همین باره این اتحادیه ادعاکرده است که در تلاش است تا عکاشه حمزاوی را از ایران خارج کند. باشگاه او، تراکتور علاوه بر عدم پرداخت حقوق این بازیکن، گذرنامه‌اش را نیز گرفته است.   در همین باره برای توافق مذاکراتی صورت گرفته ولی اکنون مسئولان تراکتور برای تحویل گذرنامه بازیکن، 15 هزار دلار درخواست کرده اند   در این باره نامه ای چند روز گذشته به باشگاه تراکتور ارسال شد و موضوع تحویل گذرنامه در آن قید شده است اما جوابی داده نشده است و در ادامه اتحادیه جهانی بازیکنان حرفه ای فوتبال به فدراسیون فوتبال ایران نامه زد و در خواست کرده تا در این موضوع ورود کند و گذرنامه بازیکن الجزایری را به این بازیکن بدهند.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • مورد عجیب عبدالله
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج