Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@15:12:56 GMT

صعود پومسه‌روهای ایرانی به فینال رقابت های قهرمانی جهان

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۶۹۱۱

صعود پومسه‌روهای ایرانی به فینال رقابت های قهرمانی جهان

قضاوت مرحله نیمه نهایی مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه 2021 به پایان رسید و پومسه‌روهای ایرانی موفق شدند به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله اول مسابقات قهرمانی جهان پومسه به صورت آنلاین با حضور 486 پومسه رو از 49 کشور طی روزهای 8 فروردین تا 8 اردیبهشت ماه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این مرحله از مسابقات در بخش تیم ملی پومسه‌روهای رده نوجوانان و همچنین در بخش آزاد نوجوانان و تیمی (خانواده و دو نفره) حضور دارند و به اجرای فرم می پردازند.   قضاوت مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت‌ها به پایان رسید و پومسه‌روهای ایرانی موفق شدند به فینال راه پیدا کنند.    اسامی نمایندگان ایران که در بخش آزاد به فینال راه پیدا کردند:   بخش انفرادی///   ساناز تقی‌پور، سیداحسان صداقت و محمدرضا محمودی   بخش تیمی 2 نفره///    خانواده های نظری (حمید نظری - رضا نظری)، حاتمی (محمدتقی حاتمی - حمیدرضا حاتمی) و موسی نیا (سیدعلی موسی نیا و ریحانه عمرانی مقدم)   بخش تیمی 3 نفره (2 نسل)///   خانواده های موسی نیا (سیدحسین موسی نیا - سیدعلی موسی نیا - ریحانه عمرانی مقدم) و برزگری (علی برزگی - دانیال برزگری - مهسا برزگری)   بخش تیمی 3 نفره (3 نسل)///   خانواده نظری (حسنیعلی نظری - حمید نظری - رضا نظری)   نتایج بخش تیم ملی نیز پیش از این و روز دوشنبه - 30 فروردین ماه اعلام شد که اسامی پومسه روهای نوجوان راه یافته به مرحله فینال به شرح زیر است:   بخش استاندارد///   گروه دختران: فاطیما رفیعی گروه پسران: یاسین زندی   بخش ابداعی///   گروه دختران: یاسمن لیموچی گروه پسران: امیرحسین باسامی   هدایت این نفرات در بخش پسران، برعهده حسینعلی نظری به عنوان سرمربی و سیدحسین موسی نیا و حمید نظری به عنوان مربی است.  در بخش دختران نیز پریسا خانی سرمربیگری این نفرات را برعهده دارد و نسترن ملکی مربی تیم است. انتهای پیام؛   

منبع: دانا

کلیدواژه: پومسه روهای موسی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۶۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در پنجمین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی در باکوی جمهوری آذربایجان، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد.


گلنوش سبقت الهی نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.

برنامه روز ششم این مسابقات به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت:

فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان ساعت ۹:۳۰ (هانیه رستمیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت آقایان ساعت ۸:۴۵ (امیرمحمد نکونام و پوریا نوروزیان)

مقدماتی تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان ساعت ۱۳:۱۵ (نجمه خدمتی، فاطمه امینی و شرمینه چهل‌امیرانی)


یاداور می‌شوم هانیه رستمیان تیرانداز ساروی پیش از این سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرده بود.

دیگر خبرها

  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا