Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: وقتی زن جوان گم شد، هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد او قربانی نیت شوم مرد همسایه شده است. ماجرا به اواسط فروردین ماه بازمی‌گردد. مردی به پلیس مراجعه کرد و گفت: «من کارمند هستم و همسرم خانه‌دار، چند روز پیش همسرم برای خرید از خانه خارج شد و حالا نه تلفن همراهش را پاسخ می‌دهد نه خبری از او داریم.»
در همین بین که پلیس برای یافتن زن جوان تحقیقات خود را آغاز کرده بود، جسد زنی که کابل و سیم دور گردنش بود در حالی که خفه‌اش کرده بودند در بیابان‌های اطراف آبیک قزوین پیدا شد
تحقیقات درباره گم شدن زن جوان توسط پلیس ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های محلی و دوربین‌های منطقه مشخص شد آخرین بار این زن به همراه مرد همسایه رویت شده است. پلیس این مرد را برای پاره‌ای توضیحات احضار کرد و این مرد در ابتدا گفت اصلا خبری از زن همسایه‌شان ندارد. اما پلیس به رفتار‌های این مرد بسیار مشکوک می‌شود تا این که او می‌گوید: «من قصد داشتم تا مبل‌های منزلم را به فروش برسانم و، چون می‌دانستم زن همسایه با بقیه خانم‌های همسایه گروه واتساپی دارند؛ تصمیم گرفتم به او بگویم.
در کوچه که او را دیدم به او ماجرای فروش مبل‌ها را گفتم و قرار شد او برای عکس گرفتن از مبل‌ها و گذاشتن در گروه‌شان به خانه‌ام بیاید. یک باره، اما این زن حالش بد شد و افتاد و من که خیلی ترسیده بودم او را داخل یک پتو پیچیدم و با ماشین به بیابانی حوالی آبیک قزوین بردم. اما من بی‌گناه هستم و فقط ترسیدم که ماجرا را از ابتدا بازگو کنم، اما من باز هم تاکید می‌کنم که بی‌گناه هستم.»
اعتراف قاتل
چند روز از این ماجرا گذشته بود که مرد همسایه اعتراف عجیبی کرد و گفت او قاتل است. این مرد در آخرین بازجویی‌اش اعتراف کرد: «این خانم در همسایگی من زندگی می‌کرد. روز حادثه وقتی او را دیدم تصمیم گرفتم تا ماجرای فروش مبل‌ها را با او در میان بگذارم و او هم برای عکس گرفتن از مبل‌ها به منزلم آمد. یک لحظه از خود بی‌خود شدم و وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد.
به سمت این زن هجوم بردم که زن همسایه متوجه نیت شوم من شد و شروع کرد به داد و فریاد کردن تا همسایه‌ها را از اقدام من باخبر کند. من هم از ترس این که آبرویم برود او را هل دادم و بعد هم خفه‌اش کردم و جنازه‌اش را داخل پتو پیچیدم و به بیابان‌های اطراف آبیک قزوین منتقلش کردم.» این مرد در اعترافاتش گفت: «بسیار از این ماجرا پشیمان هستم.» در حال حاضر او جهت مشخص شدن جزئیات بیشتر حادثه در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد.
منبع: صبح برچسب ها: پلیس آگاهی

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس آگاهی مرد همسایه زن همسایه زن جوان مبل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح حمایتی دولت در پرداخت وام فرزندآوری گفت: برخی از افراد سودجو و کلاهبردار با ارسال پیامک و انجام تبلیغات مختلف در شبکه‌های اجتماعی، شهروندان را به سمت درگاه‌های جعلی پرداخت هدایت می‌کنند و قصد کلاهبرداری از آنان را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سیدمصطفی مرتضوی اظهار کرد: افراد سودجو همواره از هر فرصتی برای کلاهبرداری و سوءاستفاده از کاربران استفاده می‌کنند و یکی از این فرصت‌ها، سوءاستفاده از ارائه تسهیلات و وام‌های بانکی است، در همین راستا نیز این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری تحت عنوان ثبت‌نام وام فرزندآوری یا دریافت خارج از نوبت این وام اقدام به درج تبلیغ در فضای مجازی کنند.

وی افزود: مجرمان سایبری با روش‌های مختلف مانند ارسال لینک‌های جعلی در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی همچون «برای ثبت‌نام وام فرزندآوری بر روی لینک زیر کلیک کنید» متقاضیان را به صفحات فیشینگ هدایت و اقدام به سرقت از حساب بانکی آن‌ها می‌کنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: هموطنان توجه داشته باشند که سایت ve.cbi.ir به عنوان تنها سامانه رسمی تسهیلات قرض الحسنه فرزند فعال است و از مراجعه به لینک‌های ارائه شده در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 747366

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!