Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:09:11 GMT

فعالیت 25 تیم غربالگری در بسیج جامعه پزشکی زنجان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۷۹۳۲

فعالیت 25 تیم غربالگری در بسیج جامعه پزشکی زنجان

مشهود تقی‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی از ابتدای انتشار ویروس کرونا آغاز شده و این قشر در خدمت مردم بوده و خدمات‌‍‌رسانی لازم را انجام داده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در پیک چهارم بیماری کرونا نیز بسیج جامعه پزشکی در صحنه بوده و خدمات لازم را به بیماران در بخش‌های مختلف ارائه داده است، عنوان کرد: ۲۵ تیم پزشکی با ۱۲۵ همکار با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این قشر در بخش‌های غربالگری، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی و نظارتی همکاری می‌کنند.

تقی‌لو با اشاره به اینکه در پیک چهارم کرونا، ۱۴ هزار و ۷۰ خانوار توسط بسیج جامعه پزشکی استان زنجان غربالگری شده‌اند، اضافه کرد: به همت این قشر ۲۳ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی نیز توزیع شده است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه با همکاری پایگاه‌های بسیج فعالیت‌های بیماریابی و غربالگری از سوی تیم‌های بسیج جامعه پزشکی در استان زنجان انجام می‌شود، اضافه کرد: بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد که در حال حاضر جمع‌آوری بسته‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه خدمات جامعه پزشکی به جامعه هدف ارائه می‌شود، تاکید کرد: این گروه‌ها در مناطق محروم استان زنجان نیز خدمات‌رسانی لازم را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان پزشکی بسیج بسیج جامعه پزشکی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جهاد سازندگی ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در پیام سردار حسین زارع کمالی به مناسبت هفته بسیج سازندگی آمده است: به یقین، بسیج سازندگی یکی از دستاورد‌ها و افتخارات عظیم انقلاب اسلامی ایران است که با دستور مستقیم امام حکیم این انقلاب، خمینی کبیر، پا به عرصه خدمتگزاری نهاد.

نهادی برخاسته از دل انقلاب، فرهنگ اصیل ایرانی و نیروی انسانی متعهد و متخصص.

این جریان پویا و ارزشمند، در طول سالیان متمادی توانسته با تکیه بر جریان عظیم بسیج مردمی، خدماتی ماندگار را ثبت نماید و حتی در بسیاری از موارد، در مقایسه با فعالیت‌های سازمان‌ها و نهاد‌های متولی نیز دستاورد‌های ویژه‌ای را ارائه نموده است؛ این امر نشان از اخلاص و مدیریت مردمانی دارد که در هر برهه از زمان، جسم و جان خویش را در مسیر فتح قله‌های افتخار ایران اسلامی عزیز تقدیم میدارند.

بر خود لازم می‌دانم که هفته بسیج سازندگی را به تمام نیرو‌های مخلص، مستعد و پرتلاش بسیج مردمی، بخصوص جهادگران دریادل استان دارالعلم و دارالعباده یزد تبریک و تهنیت گفته و از خداوند متعال برای شما بزرگواران، خدمتگزاری در سپاه امام عصر (عج) را مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی