Web Analytics Made Easy - Statcounter

لسترسیتی با ارائه یک نمایش درخشان در نیمه اول بازی با وست برومویچ، پس از دو شکست پیاپی در رقابت های لیگ برتر مجددا به جاده پیروزی برگشت. از نگاهی دیگر، تیم راجرز به روند برد و باخت یکی در میان خود در بازی های خانگی لیگ برتری ادامه داد. این نتیجه یک سنت شکنی هم کرد و آن این که، برخلاف ۱۱ بازی قبلی این دو تیم مقابل هم، تیم میزبان توانست با برد زمین بازی را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین نتیجه ای علاوه بر پر رنگ تر کردن شانس حضور لسترسیتی در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان سم آلاردایس یک قدم دیگر به سقوط به چمپیونشیپ نزدیک تر کرد.  اطلاعات بازی لسترسیتی و وست برومویچ روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۲۲ آوریل ۲۰۲۱ / ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران ورزشگاه: کینگ پاور داور: اندرو مدلی تورنمنت: هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس گلزنان: جیمی واردی (۲۳)، جانی اوانز (۲۶) و کلچی ایهه ناچو (۳۶) برای لسترسیتی ترکیب تیم های لسترسیتی و وست برومویچ آمار بازی لسترسیتی و وست برومویچ جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وست برومویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • گوزن سفید
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید