Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:42:12 GMT

برگزاری مسابقه «آوای رمضان» در فهمای دلیجان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۰۴۱

برگزاری مسابقه «آوای رمضان» در فهمای دلیجان

ظهیری از برگزاری مسابقه « آوای رمضان» در فهمای دلیجان خبر داد.

« علی ظهیری» با اشاره به اهمیت فعالیت های فرهنگی در مناسبت های خاص به ویژه در ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ما در طول سال برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی زیادی را برگزار می کنیم اما در مناسبت های خاص همچون ماه مبارک رمضان، برنامه های ویژه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سید الشهد(ع) با اشاره به برگزاری مسابقه «آوای رمضان» افزود: این مسابقه ویژه برادران در دو رده سنی 11 تا 16 سال - 16 تا 24 سال برگزار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی هیچ گاه تعطیل نمی شود، ادامه داد: این برنامه به همت کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سیدالشهدا (ع) مسجد جامع روستای راوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان و پایگاه بسیج امام علی (ع) به مناسبت ماه مبارک رمضان و با بهره گیری از فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

ظهیری به بخش های این مسابقه اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان می توانند در بخش اذان و قرائت یکی از سوره های جزء سی قرآن کریم حضور یابند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت حمزه سید الشهدا(ع) همچنین به قوانین مسابقه اشاره کرد و ادامه داد: شرکت کنندگان می بایست فایل ها را به صورت تصویری و مدت زمان حداکثر 2 دقیقه از موضوعات مذکور تهیه کرده و همراه با ذکر نام و نام خانوادگی، محل زندگی و سن در ابتدای فیلم برای ما ارسال کنند.

 

وی آخرین مهلت ارسال آثار را 15 اردیبهشت ماه 1400 دانست و بیان کرد: شرکت کنندگان باید آثار خود را از طریق پیام رسان تلگرام ‌، شاد به شماره 09187661595 ارسال فرمائید.

 

ظهیری اضافه کرد: درپایان پس از داوری به سه اثر برگزیده در هر بخش لوح تقدیر و جوایز ارزنده ای اهدا می گردد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی دلیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی

محسن رضایی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان، گفت: حدود ۱۰ درصد این تعداد، پارسال به عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان درآمده‌اند که نشان دهنده جذابیت فعالیت در این مراکز است.

وی اضافه کرد: حدود ۵۰ درصد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان‌غربی مربوط به روستاها است که نقش بسزایی در شکوفایی استعداد‌ها و توان‌افزایی نوجوانان روستایی دارد.

رضایی تصریح کرد: همچنین ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری در آذربایجان‌غربی ویژه بانوان فعالیت می‌کند که از این تعداد ۸۶ کانون پارسال ایجاد شده و اقبال روزافزون دختران به سمت فعالیت‌های فرهنگی و هنری را نشان می‌دهد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: بخش مهمی از فعالیت‌های این کانون‌ها در بستر مسجد شکل می‌گیرد و اهتمام ویژه این نهاد، ایجاد جذابیت با زبان هنر شامل سرود و تئاتر برای حضور در فضای مسجد برای نوجوانان و جوانان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت