Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردارسرتیپ فلاح زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار پاسدار حجازی گفت: این فرمانده مبارز، معلم اخلاق و مروج خوبی ها در جامعه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردارسرتیپ «محمدرضا فلاح زاده»، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطرات سردارپاسدار حجازی در محل گلستان شهدای اصفهان به شخصیت این چنین فرمانده نظامی پرداخت و اظهارداشت: ویژگی های بسیاری از انسان های صالح و خوب را در وجود این شهید می توان دید و تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: این فرمانده مبارز، معلم اخلاق و مروج خوبی ها در جامعه بود و همواره سعی در جذب افراد و گسترش خوبی در جامعه داشت.

 

وی با بیان اینکه روحیه خستگی ناپذیر و ولایتمداری او سبب ماندگاری نامش شده، خاطرنشان کرد: اطاعت و بندگی خداوند و خدمت به بندگان از مهمترین ویژگی های او بود که از دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تا زمان شهادتش در مسیر خدمت و پیشرفت نظام قرار داشت.

 

سردارسرتیپ فلاح زاده، با بیان اینکه سردار حجازی برای پیروزی انقلاب اسلامی جانفشانی کرد، اظهارداشت: او به همراه یکی از برادرانش در مجاهدت های پیروزی انقلاب اسلامی توسط نیروهای دشمن دستگیر و زندانی شد.

 

وی حضور در جبهه های جنگ و ایستادگی در برابر دشمنان را از ویژگی او بیان کرد و اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و پس از آن نیز برای امنیت کشور، محرومیت زدایی و دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب جانفشانی داشت.

*حضور سردار حجازی در جبهه های مقاومت

 

سردارسرتیپ فلاح زاده،با بیان اینکه سردار حجازی سابقه حضور در جبهه های لبنان و سوریه را داشته است، خاطرنشان کرد: این مجاهدت و ایثار او به زبان ها نیامد و رسانه ای نشد در حالی که پنج سال این نقش خود را برای دفاع از حرم اهل البیت(ع) ایفا کرد.

 

وی ادامه داد: رشادت های سرداران حجازی و سلیمانی فرصت های زیادی را برای پیشرفت اسلام و مقابله با دشمان خلق کرد و اگر نبود آن رشادت ها و جانفشانی شهدا امروز پیشروی دشمن را در خاک کشورهای مختلف داشتیم.

 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه الگودهی این جریان های رفتاری را برای جامعه لازم بیان کرد و گفت: نسل جوان، مدیران و نیروهای پاسدار باید با منش و الگوی رفتاری این چنین شخصیت هایی آشنا و مانع از خسارت به آرمان ها بشوند.

 

وی یادآورشد: حسن اخلاق، مجاهدت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی ها از ویژگی های این فرمانده شجاع همراه با دیگر هم رزمانش بود پس باید در این مسیر قوی و پر اقتدار پیش برویم.

*تا پیروزی اسلام در برابر دشمنان ایستاده ایم

 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در بخشی از سخنان خود به موضوع ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام در برابر دشمنان اشاره کرد و اظهارداشت: تا پیروزی اسلام در برابر دشمنان ایستاده ایم و ترس و نگرانی نداریم.

 

وی وجود روحیه مکتبی و عاشورایی در بین مردم ایران و رزمندگان انقلابی را مهمترین مولفه برای مقاومت در برابر دشمنان بیان کرد و افزود: اسرائیل و آمریکا حضور نیروهای مقاومت در کنار تاسیسات خود را تجربه می کنند و در امان نیستند.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار حجازی اصفهان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه برابر دشمنان سردار حجازی فلاح زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی گفت: سردار شهید سید محمد حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید حجازی یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود و نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد.

وی افزود: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگر‌های مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیرو‌ها و هر پست‌ها و مسئولیت‌هایی که داشت از آن‌ها سرافراز بیرون آمد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت، تأکید کرد: سردار حجازی دارای ایده بود و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت‌ها نیز توجه و ساختار‌ها را عمق‌بخشی می‌کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار توانمند بود و در رشد و تربیت مدیران و فرماندهان نقش موثری داشت.

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می‌کرد، ادامه داد: سردار حجازی در مسئولیت‌های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص بود، عنوان کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدیون مجاهدت‌های شهدا هستیم، افزود: سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سردار اشتری: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان