Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، دوره آموزشی طرح «شکوه تلاوت رضوی» ویژه ترم بهار همزمان با ماه مبارک رمضان به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی شکوه تلاوت رضوی با هدف گسترش آموزش‌های قرآنی طراحی شد که در مدت تعیین شده برای ثبت نام هزار و ۲۰ نفر در دوگروه خواهران و برادران جهت حضور در این دوره ثبت نام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی افزود: از تعداد هزار و ۲۰ نفر ثبت‌نام شده در ترم بهاری این دوره آموزشی حضور تعداد ۳۳۰ نفر از خواهران و ۲۰۰ نفر از برادران پس از تعیین سطح تأیید قطعی شد و در حال حاضر ۳۴ کلاس برای خواهران در رشته تجوید تکمیلی و ۱۰ کلاس برای برادران در رشته روخوانی تا تجوید تکمیلی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی برای مقاطع سنی ۸ سال به بالا برنامه‌ریزی و به صورت مجازی و رایگان توسط مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در حال اجرا است، افزود: ثبت‌نام ترم بهاری دوره آموزشی «شکوه تلاوت رضوی» از ۱۷ تا ۲۵ فروردین‌ماه انجام شد و ثبت‌نام شدندگان از ۲۱ تا ۲۶ همین ماه تعیین سطح شدند و کلاس‌های این دوره آموزشی از ۲۸ فروردین شروع شده و تا تا نیمه خردادماه سال جاری ادامه دارد.

حجت‌الاسلام میریان با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و جهت حفظ سلامتی مخاطبین ترم بهار کلاس‌های آموزش قرآن کریم (طرح شکوه تلاوت رضوی) به صورت غیرحضوری برپا می‌شود، گفت: روخوانی، روانخوانی و تجوید مقدماتی از جمله رشته‌هایی است که در این دوره آموزشی در مدت تعیین شده توسط اساتید مجرب آستان قدس رضوی به مخاطبین ارائه در و پایان  هم به قرآن آموزان گواهی نامه اعطا خواهد شد.

اطلاعات بیشتر این دوره آموزشی در سایت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی به آدرس markazquran.razavi.ir و کانال‌ها در فضای مجازی به آدرس quran_aqr@ بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی دوره آموزشی شکوه تلاوت رضوی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت