Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@10:08:55 GMT

کشف 41 دستگاه ماینر غیرمجاز در زنجان

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۴۲۸

کشف 41 دستگاه ماینر غیرمجاز در زنجان

ایرج خانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه اسفجین با اقدامات اطلاعاتی انجام شده مطلع شدند در یک کارگاه تعداد زیادی دستگاه ماینر نصب و در حال استخراج بیت کوئین هستند که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم ماموران به کارگاه مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۴۱ دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند که در این باره پرونده قضایی تشکیل و متهم تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف طیور فاقد مجوز در شهرستان سلطانیه

خانی‌پور همچنین از کشف هزار و ۱۰۰ قطعه طیور زنده غیرمجاز و فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد و گفت: عوامل گشت کلانتری ۱۱ سلطانیه حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی خدابنده - زنجان به یک دستگاه کامیون حامل طیور مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی مورد نظر، هزار و ۱۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی طیور کشف شده را ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

 وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با اخذ مجوزهای لازم حمل شوند و در غیر این صورت از تردد آنها جلوگیری می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه از کشف ۴۳۲ هزار انواع مواد محترقه غیر مجاز نیز خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

خانی‌پور در پایان از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان کشف ماینر غیرمجاز طیور غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ عباس عرب  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان  گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر در گشت زنی هدفمند خود به یک دستگاه کامیون تانکر دار مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد که کارشناسان ارزش آن را ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ عرب تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، راننده برای ادامه تحقیقات تحویل ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان میامی هم از کشف هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند  خبر داد.
سرهنگ حسین عجم  افزود : در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سمند مظنون شدند و به راننده آن دستور ایست داد
وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد. ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و بی توجه راننده به هشدار‌های پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب ابه لاستیک وسیله نقلیه فراری شلیک  کردند.
راننده که اهل و ساکن یکی از استان‌های شرقی کشور  است دستگیر شد و از  خودروی وی هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت