Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک توکیو با ابراز رضایت از عملکرد ورزشکاران پارالمپیکی در اردوهای آمادگی گفت: با وجود قرار داشتن ورزشکاران در شرایط قرنطینه، آنها در بهترین شرایط روحی و فیزیکی قرار دارند. هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، درباره شرایط تمرینی ورزشکاران پارالمپیکی با توجه به تشدید بیماری کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر تیم ملی والیبال نشسته مردان، وزنه برداری، تیروکمان و دوومیدانی تمرینات خود را با شرایط ویژه و در حالت قرنطینه با رعایت پروتکل های بهداشتی در کیش پیگیری می کنند و اردوی بسکتبال و تیراندازی نیز در فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است و دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به همکاری خوب تربیت بدنی کیش در برگزاری اردوهای ورزشکاران پارالمپیکی، افزود: با همکاری خوب تربیت بدنی کیش تا امروز اماکن ورزشی مستقر در کیش به صورت رایگان و قرنطینه در اختیار ورزشکاران پارالمپیکی قرار گرفته و شرایط تا به امروز برای برگزاری اردوها رضایت بخش بوده است.

 سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک توکیو زمان برگزاری آخرین مرحله مسابقات دوومیدانی را ۳۰ اردیبهشت و با حضور ۱۸ ورزشکار عنوان کرد و گفت: در این رکوردگیری ورزشکاران باید رکورد مدنظر کمیته بین المللی پارالمپیک و کمیته ملی پارالمپیک را به ثبت برسانند تا در لیست دوومیدانی کاران اعزامی به توکیو قرار بگیرند.

وی با اشاره به شرایط راضی کننده ورزشکاران پارالمپیکی در اردوهای تمرینی، افزود: با توجه به امکانات کمی که در اختیار ورزشکاران است و شرایط ویژه این دوره از بازیهای پارالمپیک، عملکرد ورزشکاران در اردوها راضی کننده و تمرینات به خوبی پیش می رود.

رضایی گفت: برای حفظ سلامتی ورزشکاران قبل از اعزام به توکیو، به مدت ۱۴ روز در ایران قرنطینه می‌شوند و ما باید گزارش سلامتی آن ها را به مسئول برگزاری مسابقات ارائه دهیم. ضمن این که از ورزشکاران در طی برگزاری مسابقات تست کرونا گرفته می شود و اگر تست ورزشکاری مثبت باشد،  از کاروان کنار گذاشته خواهد شد. بنابرین تلاش ما این است که ورزشکاران را در سلامتی کامل و بدون دغدغه راهی توکیو کنیم.

سرپرست کاروان ایران در بازیهای پارالمپیک توکیو، زمان اعلام لیست نهایی  ورزشکاران اعزامی به توکیو را اواخر خرداد اعلام کرد و خاطرنشان کرد: چون سیاست پارالمپیک اعزام کاروان کیفی به بازیهاست، وضعیت ورزشکاران از نظر آمادگی بدنی و رکوردی مرتب تا زمان اعلام لیست نهایی کنترل خواهد شد تا بهترین ها عازم پارالمپیک شوند.

وی در پایان همچنین در خصوص وضعیت تیم ملی والیبال نشسته، گفت: اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان از ۳۰ فروردین در جزیره کیش آغاز شده که متاسفانه دو نفر از ورزشکاران همچون محمد نعمتی و جمال نظری با وجود تزریق واکسن، تست کرونای آنها مثبت بود که مانع ورودشان به اردو شدیم. البته جمال نظری در حال حاضر شرایط خوبی دارد و با منفی شدن تست کرونای او پس از دادن تست دوباره به اردوی تیم ملی اضافه شد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هادی رضایی هادی رضایی ورزشکاران پارالمپیکی سرپرست کاروان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: «تا جایی که یادم می‌آید صحبتی، اظهارنظری، تصمیمی و رأیی نداشتم که از آن پشیمان باشم اما اتفاقات فراوانی در مجلس افتاد که به دلیل اینکه ما عضو آن مجلس بودیم، شاید به اسم همه نوشته شود. »

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899752

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود