Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@21:34:20 GMT

پویش مجازی «مهمانی خدا» در منطقه ۲ 

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۸۵۹۴

پویش مجازی «مهمانی خدا» در منطقه ۲ 

«یوسف مزارعی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۲ با بیان این خبر گفت: «این پویش با هدف بهره‌مندی حداکثری روزه‌داران در ایام ماه مبارک رمضان از تولیدات فرهنگی و آموزشی با عناوین مختلف مانند احادیث قرآنی، تلاوت و تفسیر و ترجمه، قرآن و مناجات‌خوانی، ارائه نکات تغذیه سالم، قرائت ادعیه و مناجات‌های ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او افزود: «باتوجه به محدودیت‌های ناشی از شرایط کرونا در اجرای برنامه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و معنوی در بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.» مزارعی درباره برنامه «نوای نواحی» ویژه ماه مبارک رمضان گفت: «مراسم آیینی، فرهنگی و هنری اقوام در قالب اجرای برنامه‌های مختلفی از قبیل چاووشی‌خوانی، ‌ساز و نقاره، دمامه زنی با عنوان نوای نواحی با رعایت اصول بهداشتی در نقاط پر تردد منطقه اجرا می‌شود. برگزاری مسابقه و تولید محتوای فرهنگی همزمان با میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین برگزاری مراسم شب‌های قدر به‌صورت مجازی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.»
 

کد خبر 596458 برچسب‌ها همشهری محله دعا منطقه ۲ رمضان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله دعا منطقه ۲ رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نور که به همت نیروی انتظامی در حال اجراست، مایه قوت قلب و امید مردم به ویژه مؤمنان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: مردم توقع داشتند با مظاهر بی عفتی و بی حیایی و اینکه بعضاً در کوچه‌ها و خیابان‌ها عده‌ای بسیار هنجارشکنانه رفت و آمد می‌کنند برخورد شود.

وی تصریح کرد: این طرح ثابت کرد که نظام قصد دارد بسیار با تدبیر و حکیمانه این برخورد را انجام دهد اما قوای سه گانه باید در اسرع وقت یک قانون دقیق و کامل در حوزه عفاف و حجاب تصویب و اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق مطرح کرد: اجرای طرح نور به صورت موقتی است تا آن قانون موردنیاز تصویب و اجرا شود و به نظر می‌رسد که تمام نهادهای فرهنگی در این امر در حال کمک هستند.

وی با بیان اینکه هجمه بسیاری از سوی دشمن وارد می‌شود اما نهادهای فرهنگی نیز با تمام توان در حال فعالیت هستند، گفت: با این کار خط ما از دشمن به ویژه مواجب بگیران که مأمور ایجاد ابتذال در ایران هستند جدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دشمنان در این عرصه هم سیلی محکمی از مردم خواهند خورد و این ملت با اتکا به فرهنگ ایرانی و اسلامی خود پاسخ هجمه‌های فرهنگی ابتذال را خواهند داد.

کد خبر 6088415

دیگر خبرها

  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد