Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در حالی برگزار می‌شود که مرحله گروهی این مسابقات به دور برگشت رسیده و قرار است امروز پرسپولیس در مقابل نماینده میزبان و الوحده برابر الریان به میدان بروند. نکته جالب این است که برگزاری بازی‌های آسیایی زیر سایه افزایش روز افزون موارد کرونایی در ایالت گوا به انجام می‌رسد و حالا دولت محلی تصمیم گرفته که محدودیت‌های تازه‌ای را وضع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساوانت، وزیر ارشد دولت محلی گوا در یک نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار می‌شد، در این خصوص گفت: «محدودیت‌های تازه رفت و آمد را وضع کرده‌ایم و امیدواریم که به کنترل بیماری منجر شود.» او همچنین در پاسخ به سوالی در مورد قرنطینه نیز، آن را «آخرین راه» قلمداد و عنوان کرد که با ادامه این روند چاره‌ای جز قرنطینه نخواهد بود.

نکته جالب درباره گوا این است که مبتلایان روزهای اخیر، اغلب شهروندان زیر ۵۰ سال بوده‌اند و وزیر ارشد دولت محلی نیز با اشاره به این موضوع، از واکسیناسیون افراد زیر ۵۰ سال در تابستان جاری سخن گفت. موضوع ابتلای جوان‌ترها به بیماری کووید-۱۹ باعث نگرانی تیم‌های خارجی حاضر در گوا نیز شده اما فعلا از بین چهار تیم نتیجه تست مثبت نبوده است.

حال علاوه بر محدودیت‌های داخلی، دولت امارات متحده عربی نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده که به خاطر حادشدن شرایط کرونا در هند، برای ۱۰ روز پروازهایش به این کشور را ممنوع کرده و این در حالی است که ظهر امروز فرشاد فرجی مدافع تیم پرسپولیس پایتخت ایران را به مقصد هندوستان ترک کرد.

ایجاد منع رفت و آمد شبانه سبب شد تا پرسپولیسی‌ها تمرین امروزشان را زودتر برگزار کنند و حالا نگرانی جدی درباره زمان برگزاری بازی های فردا وجود دارد. باتوجه به برگزاری بازی در ماه رمضان و این‌که به خاطر مسلمان بودن تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان، بازی‌ها پس از اذان مغرب برگزار می‌شوند، بنابراین مسئولان ورزش گوا در تلاشند تا این اجازه را از دولت محلی بگیرند و مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

از طرف دیگر نگرانی جدی پرسپولیس و دیگر تیم‌های حاضر در گروه E، احتمال انجام یک قرنطینه سراسری در ایالت گواست. اکنون کمتر از دو هفته تا پایان محدودیت‌ها باقی مانده و هنوز ۹ روز تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان زمان باقی است و شاید پیش از پرواز الوحده، الریان و پرسپولیس به کشورهایشان، قرنطینه سراسری اعمال شود.

همچنین باتوجه به بسته شدن خطوط هوایی امارات - هند، حداقل تیم الوحده امکان بازگشت به کشور را تا پایان این قوانین نخواهد داشت و شاید دولت ایران و قطر نیز چنین تصمیمی را بگیرند.

در ۲۴ ساعت اخیر، در ایالت گوا که حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد، ۱۴۱۰ مورد کرونایی جدید شناسایی شد و ۲۱ نفر نیز جان باختند. دولت محلی، یکی از دلایل افزایش موارد ابتلا را «گسترش انجام آزمایش» عنوان کرده است.

کد خبر 596834 برچسب‌ها لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان محدودیت ها دولت محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور

تین نیوز

وزیر کشور آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور و پیگیری های وزارت کشور جهت تأمین واگن های مترو برای تهران را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در تشریح روند ورود واگن های جدید به کشور و تأیید کارشناسی واگن های جدید، گفت: یکی از موضوعات جدی در دستور کار وزارت کشور بحث تأمین واگن ها و احداث خطوط ریلی است که دولت در مجموع اهتمام جدی در این زمینه دارد.

وحیدی افزود: دولت طی ۳ سال اخیر منابع خوبی در رابطه با ایجاد مترو و خطوط اصلی اختصاص داده که با کمک شهرداری تهران در این رابطه اقدامات خوبی انجام شده است.

برای ورود واگن های مترو از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم

وزیر کشور ادامه داد: بی تردید تأمین واگن مترو در دستور کار است و کارها روی روال است؛ اما زمان می برد؛ قطعا زمان طبیعی خود را دارد و از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم.

قرارداد واگن های جدید مترو مدتها قبل رها  شده بود

وی تأکید کرد: ورود واگن های جدید مترو در چارچوب قراردادی بوده که قبلاً مدتها رها شده بوده؛ اما در دولت جدید فعال شده و در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است و طبق روال خودش هم کار دنبال خواهد شد.

مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران اخیراً در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره ورود واگن های جدید به تهران گفته بود: مایه تأسف است که ماه ها از انعقاد قراردادها گذشته؛ اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.

وی تأکید کرده بود: تا امروز تأیید فنی برعهده مترو بوده؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود. اینکه از این موضوع چه کسی نفع می برد نمی دانم اما اینکه چه کسی ضرر می کند باید بگویم همه ضرر خواهند کرد. به جای اینکه قدر بدانند و کمک کنند اینگونه کار را متوقف می کنند، لذا باید پاسخگو باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • فیلم/ وضعیت خطرناک تنفسی در سه شهر خوزستان
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج | گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج