Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@12:36:37 GMT

اختلافات در رژیم صهیونیستی بالا گرفت

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۴۰۶

اختلافات در رژیم صهیونیستی بالا گرفت

اختلافات بر سر تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی علیه نتانیاهو بالا گرفت.

به گزارش برنا، به نقل از نورنیوز، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند مخالفان بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تلاش‌های خود برای تشکیل ائتلاف علیه او را افزایش داده اند.

یدیعوت آحارانوت گزارش داده است که بنی گانتس امشب یکبار دیگر در راستای تلاش برای تشکیل کابینه وحدت و پایان دادن به نخست‌وزیری نتانیاهو، با یائیر لاپید، رئیس حزب «یش آتید» در سرزمین های اشغالی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرزمین های اشغالی رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی اسراییل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پس از مانع تراشی «بنیامین نتانیاهو» نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات آتش‌بس غزه، کابینه اسرائیل به اتفاق آرا به آغاز تجاوز علیه رفح رای داد.

بنا بر گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، انتظار می‌رود که ظرف چند روز (آینده)، تجاوز نظامی اسرائیل علیه رفح آغاز شود.

اقدام کابینه نتانیاهو در شرایطی انجام شده که پیش از این ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح خبر داده بود.

همزمان، «سامی ابوزهری» یکی از مقامات ارشد حماس به خبرگزاری «رویترز» گفته است که دستوراسرائیل برای خارج کردن فلسطینی‌ها در بخش‌هایی از رفح «تشدید تنش خطرناکی است که پیامدهایی در پی خواهد داشت».

در همین حال، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار مواضع قبلی، مدعی شد که جنگ در غزه دقیقاً با همان اهداف قبلی ادامه دارد: آزادی همه گروگان‌ها و شکست حماس.

 یک منبع آگاه در مقاومت فلسطین هم به «المیادین» گفت: هرگونه حمله زمینی رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه ممکن است به توقف مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس منجر شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • حماس: تصمیم نتانیاهو علیه الجزیره انتقام جویانه است
  • گزارش یدیعوت آحارونوت درباره بن‌بست نظامی صهیونیست‌ها در غزه
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • اختلاف در ارکان رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • درخواست اساتید دانشگاه اموری برای اخراج رئیس دانشگاه
  • از اعتصاب اساتیددانشگاه نیویورک تا حمایت دانشگاه‌های ترکیه از غزه
  • ادامه حمایت دانشجویان آلمانی و فرانسوی از مردم فلسطین
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد