Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@18:43:33 GMT

طرح اطعام مهدوي و افطاري ساده ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۵۰۶

طرح اطعام مهدوي و افطاري ساده ادامه دارد

خبرگزاری آریا- طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده در ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری دیگر دستگاه‌ها و یگان‌های نظامی با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای طرح مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه وارد میدان شد و با اجرای پویش ایران همدل اقدام به توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمک‌های کمیته امداد با کمک ارتش، سپاه و بسیج بسته‌های معیشتی به دورترین نقاط کشور رسیده است.
سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به راه‌اندازی پویش ایران همدل و مشارکت مردم و نهاد‌های مختلف در این پویش، گفت: سال گذشته هزار و 170 میلیارد تومان کمک نقدی جمع‌آوری و چهار میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.
وی با بیان اینکه اطمینان داریم در مرحله سوم پویش ایران همدل رکورد جدیدی از مشارکت مردمی برای کمک به محرومان خواهیم داشت.
رئیس کمیته امداد گفت: در سال گذشته و با اجرای طرح‌های اطعام مهدوی و اطعام حسینی بیش از 27 میلیون وعده غذای گرم به خانواده‌های نیازمند ارائه شد.
بختیاری با اشاره به تشکیل ستاد سومین مرحله پویش ایران همدل تاکید کرد: این پویش با محوریت پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه پژوهشی، فرهنگی انقلاب اسلامی khamenei.ir و با همکاری کمیته امداد و دیگر نهاد‌ها اجرا شده است.
رئیس کمیته امداد ضمن دعوت از مردم، خیران و همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول برای پیوستن به مرحله سوم پویش ایران همدل، تاکید کرد: مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #14* یا شماره کارت 6277607777777777 اقدام کنند.
به گفته بختیاری همچنین پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

راه اندازی نخستین مرکز اطعام مهدوی در استان تهران
مجید باجلان، رئیس ستاد مرکزی اطعام مهدوی هم با بیان اینکه سال گذشته هزار و 700 آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی راه‌اندازی شد، گفت: بیش از 110 هزار نیروی داوطلب در این آشپزخانه‌ها فعالیت کردند و امیدواریم در ماه مبارک رمضان امسال تعداد مراکز اطعام مهدوی و افطاری ساده به سه هزار مرکز برسد.
وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان گذشته 12 میلیون پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم در سال جاری این تعداد به 25 میلیون وعده غذای گرم برسد و همچنین مشارکت 300 هزار نیروی داوطلب و جهادی را در طرح اطعام مهدوی شاهد باشیم.
باجلان با تأکید بر اینکه تمام مراکز اطعام مهدوی رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند، اضافه کرد: با توجه به شیوع موج چهارم بیماری کرونا در کشور، کمک به هموطنان آسیب‌دیده از این ویروس منحوس مورد تأکید کمیته امداد است و به همین منظور از هموطنان نیکوکار دعوت می‌کنیم پرشورتر از سال گذشته در طرح اطعام مهدوی و افطاری ساده مشارکت کنند.
با شماره گیری کد دستوری #14* و شماره کارت بانک 6277607777777777 در افطاری ساده 1400 مشارکت کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اطعام مهدوی افطاری طرح اطعام مهدوی پویش ایران همدل اطعام مهدوی کمیته امداد افطاری ساده سال گذشته غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی آران و بیدگل گفت: این گروه شامل ۲۰ دندانپزشک به مدت دو روز به ۲۰۰ مددجویان کمیته امداد این شهرستان رایگان انواع خدمات دندان را ارائه کردند.
شیخ استرکی، هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات رایگان به اقشار کم برخودار، ضعیف و حاشیه شهر بیان کرد.

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل