Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز، قزوین، برخی نقاط استان‌های اردبیل ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های تهران، البرز، قزوین، برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، قم، غرب اصفهان‌، شمال فارس و جنوب کرمان ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه در شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی، شرق همدان، برخی نواحی اصفهان، شرق فارس، نیمه غربی استان های یزد و کرمان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دریای خزر دو روز آینده مواج خواهد بود.

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری به تدریج ابری با احتمال بارش و وزش باد و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دریای خزر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌ها در یزد ادامه دارد

ایسنا/یزد رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد گفت: بارش‌ها در در نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان یزد یه صورت پراکنده ادامه دار خواهد بود.

«سید عباس میرحسینی» در خصوص آخرین وضعیت بارش‌ها در استان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعداز ظهر روز گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردبیهشت) با فعالیت موج جوی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید را در استان یزد شاهد بارش نزولات الهی در اکثر مناطق استان بودیم. 

وی افزود: طی امروز و امشب همچنان بارش‌ها در در نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان یزد به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان گفت: در بعضی ساعات نیز شاهد وزش باد نسبتاً شدید هستیم.

میرحسینی همچنین در خصوص میزان بارش‌ها در ۲۴ ساعت گفت: بیشترین بارش استان با ۳۹میلیمتر باران در گل افشان مهریز به ثبت رسید.

وی افزود: همچنین در خرانق ۳۰.۷ میلیمتر، صدرآباد ۲۶، ۲۶، منشاد ۲۰.۸، ندوشن ۲۰.۶، مزرعه آقا ۲۰.۵، قوام آباد ۱۹.۶، خضرآباد ۱۸.۱ و شمسی رستاق ۱۸ میلیمتر باران گزارش شد.

میر حسینی همچنین گفت: برای روز شنبه آسمان قسمتی تا نیمه ابری و در ارتفاعات استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • تداوم بارش‌های رگباری؛ هشدار سیل به ۱۳ استان کشور
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • تداوم بارندگی در برخی استان‌های کشور
  • بارش‌ها در یزد ادامه دارد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • خلیج فارس مواج است/احتمال بارش های پراکنده