Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@19:27:04 GMT

همه چیز درباره غذای سگ

تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۷۹۶۶۹

همه چیز درباره غذای سگ

غذای سگ چیست؟ آیا تا به حال به این سوال‌ها فکر کرده اید؟

چه چیزی در غذای سگ وجود دارد؟ غذای خشک سگ چگونه تهیه می‌شود؟ آیا می‌توانید غذای خانگی برای سگ درست کنید ؟ سگ‌ها چه نوع غذایی را دوست دارند؟

 بعضی از سگ‌ها ممکن است غذای خشک ترد را ترجیح دهند، در حالی که بقیه ممکن است غذای نرم و مرطوب موجود در قوطی را دوست داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بیشتر سگ‌ها نیز غذایی را که شما می‌خورید نیز دوست دارند!

اما دقیقاً در آن غذای خشک ترد سگ چه چیزی وجود دارد که به نظر می‌رسد اکثر سگ‌ها آن را خیلی دوست دارند؟ این تا حدودی به مارک خاص و عطر و طعم غذایی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد. بیایید نگاهی دقیق به آنچه در غذای سگ وجود دارد، داشته باشیم و نحوه تهیه آن را بررسی کنیم.

غذای سگ تجارت بزرگی است. فقط در ایالات متحده، صاحبان سگ سالانه نزدیک به 9 میلیارد دلار برای غذای سگ هزینه می‌کنند. این شامل حدود 7 میلیون تن غذا از بیش از 300 تولید کننده است. این خیلی مسخره کننده است.

در حالی که ترکیب دقیق غذای سگ به طور گسترده ای از یک تولید کننده به سازنده دیگر متفاوت است، غذای سگ به طور کلی از گوشت، محصولات جانبی گوشت، غلات، ویتامین‌ها و مواد معدنی تشکیل شده است.

غذاهای مدرن سگ به عنوان غذایی خشک و بیسکوییت مانند می‌باشد که در دهه 1860 در انگلیس ایجاد شد.

​اگر تا به حال راهروی غذای سگ را در یک سوپرمارکت محلی دیده باشید، احتمالاً از قبل می‌دانید که تعداد و تنوع باورنکردنی از غذای سگ وجود دارد. بسیاری از شرکت‌ها غذاهای مخصوص سگ‌های سنین خاص (به عنوان مثال توله سگ یا سگ بزرگتر) و همچنین غذای مخصوص سگ‌هایی با سبک زندگی یا اندازه‌های خاص (به عنوان مثال سگ‌های بزرگ یا سگ‌های فعال) تهیه می‌کنند.

صاحب سگ کدام نوع غذا را باید انتخاب کند؟

بسیاری از عوامل در تصمیم گیری مناسب نقش دارند. اگر در مورد نوع تغذیه سگ خود سوالی دارید، با دامپزشک محلی خود مشورت کنید. برخی افراد ارزان ترین غذای ممکن را برای صرفه جویی در هزینه انتخاب می‌کنند. دیگران ممکن است غذای مخصوصی را انتخاب کنند که برای سگ‌ها متناسب با سن، اندازه یا سبک زندگی خاصی تهیه شده باشد.

 برخی دیگر ممکن است تصمیم خود را بر اساس مواد مغذی موجود در غذا تنظیم کنند. برخی از غذا‌های سگ حاوی مقدار بیشتری از مواد مغذی ضروری، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز سگ هستند. تولیدکنندگان غذای سگ مواد اولیه اساسی مانند محصولات جانبی گوشت، مرغ و غذاهای دریایی، همراه با غلات خوراکی و کنجاله سویا را مصرف می‌کنند و آنها را خرد می‌کنند، می‌پزند و به شکل غذایی که هنگام باز کردن کیسه غذای سگ مشاهده می‌کنید شکل می‌دهند.

ویتامین‌ها و مواد معدنی معمولاً پس از پردازش به عنوان مکمل اضافه می‌شوند. غذا‌های خشک و مرطوب سگ اغلب حاوی مواد مشابهی هستند. تفاوت اصلی این دو در میزان رطوبت غذا است. غذا‌های مرطوب سگ 70-80٪ رطوبت دارند، در حالی که غذاهای خشک سگ معمولاً کمتر از 10٪ مرطوب هستند.

بررسی کردن: چند نوع غذای مختلف سگ وجود دارد؟

در فروشگاه مواد غذایی محلی خود به گشت و گذار بپردازید. اگر می‌توانید، یک فروشگاه محلی حیوانات خانگی را نیز بررسی کنید. تعداد انواع مختلف غذای سگ را در قفسه‌ها بشمارید. اگر می‌توانید، آن‌ها را دسته بندی کنید و انواع مختلف غذا‌ها را یادداشت کنید.

میان وعده‌ها را نیز فراموش نکنید! آیا تعداد غذاها بیش از حد انتظار شما بود یا کمتر؟

• اگر در خانه سگ دارید، ممکن است وسوسه شوید هر از چند گاهی به او غذای انسانی بدهید. آیا می‌دانید چیزهای خاصی وجود دارد که سگ‌ها نباید بخورند؟ در اینترنت جستجو کنید و غذاهایی که سگ شما هرگز نباید بخورد را ببینید. خوشحال خواهید شد که این کار را کردید و سگ شما نیز از شما تشکر خواهدکرد!

• اگر سگ یا گربه دارید، چرا سعی نمی کنید خودتان برای آنها غذای خانگی درست کنید؟

پربیننده ترین دانشگاه فرهنگیان تکمیل ظرفیت دارد ؟ آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۲/۲) برنامه‌های مهم آموزش و پرورش برای فرهنگیان تهران هفته آینده تعطیل خواهد شد؟ دختر حاکم دبی کجاست؟ + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حیوانات خانگی سگ خانگی سگ وجود غذای سگ غذا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پاسگاه انتظامی والانجرد اشهرستان بروجرد در سطح حوزه استحفاظی ۲ قاچاقچی را که در امر خرید و فروش انواع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از محل اختفای متهمان موفق به کشف ۱۰ کیلو گرم مواد تریاک، ۲ و توقیف خودروی پژو قاچاقچیان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899350

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • برای تقویت حافظه چی بخوریم؟
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • غذای شرکتی، عاملی برای افزایش تعلق خاطر کارکنان به سازمان
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید