Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس امشب می تواند به اولین تیمی تبدیل شود که توانسته جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را کسب کرده باشد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیمی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ است که توانسته در پایان دور رفت مسابقات مرحله گروهی، حد اکثر امتیازات را جمع آوری کند و با ۹ امتیاز پس از پایان سه مسابقه، در صدر جدول گروه پنجم قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که ممکن است همین امشب سرخ‌پوشان جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را کسب کنند.

در نسخه جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، تنها تیم‌های صدرنشین ۱۰ گروه همراه ۶ تیم برتر دوم جواز حضور در دور حذفی مسابقات را کسب خواهند کرد و این موضوع کمی کار را برای حضور تیم‌ها در مرحله یک هشتم سخت می‌کند.

در حال حاضر پرسپولیس با سه پیروزی در گروه پنجم صدرنشین است. الوحده امارات با یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی ۴ امتیازی است و در رده دوم گروه قرار دارد. گوا با دو تساوی و یک شکست سوم است و تیم الریان قطر با دو شکست و یک تساوی و با یک امتیاز قعر نشین گروه پنجم است.

سرخپوشان در صورت پیروزی در دیدار امشب برابر گوا که اولین جدال آنها در دور برگشت مسابقات مرحله گروهی نیز محسوب می‌شود ۱۲ امتیازی خواهند شد و در صورتی که الوحده امارات به هر دلیلی در دیدار امشب تیمش برابر الریان امتیاز از دست دهد، شاگردان یحیی گل‌محمدی صعودشان را در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات مرحله گروهی قطعی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس الریان قطر گوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۷۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب ماه صورتی می‌شود

چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، ماه به فاز کامل می‌رسد و بیشتر طول شب قابل مشاهده است، به طوری که حوالی غروب طلوع می‌کند و حوالی سحر نیز غروب می‌کند؛ بر اساس نامگذاری‌های انجام شده توسط قبایل آمریکایی، این پدیده ماه کامل صورتی نام دارد، اگرچه این پدیده در آمریکای شمالی "ماه صورتی" خوانده می‌شود، اما ربطی به رنگ قمر زمین ندارد، بلکه به دلیل رویش گل‌های صورتی در این زمان از سال در منطقه‌ای در آمریکای شمالی است.

به گزارش ایمنا، در شب‌های پس از پنجم اردیبهشت، ماه هر روز حدود یک ساعت دیرتر طلوع می‌کند و اواخر شب نیز با نور زیادی می‌درخشد، سپس طی چند روز فقط در آسمان قبل از سحر و اوایل صبح قابل مشاهده است؛ زمانی که به تربیع آخر می‌رسد، یک هفته پس از ماه کامل، نیمه‌های شب طلوع می‌کند و حوالی ظهر نیز غروب می‌کند.

لحظه دقیق ماه کامل زمانی است که طول جغرافیایی دایره‌البروجی ماه دقیقاً ۱۸۰ درجه از طول جغرافیایی دایره‌البروجی خورشید فاصله داشته باشد، ماه کامل را می‌توان هر زمانی از شب مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • امشب رنگ ماه عوض می شود!
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • امشب ماه صورتی می‌شود
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند